پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/دشمن روز ۱۳ آبان را« برگشت تحریمها» اعلام کرده، است، انتخاب روز ۱۳ آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و حضور باشکوه تر همه مسئولین، و مردم در این روز، قطعا می تواند هشدار جدی به استکبار جهانی و بی اثر گذاشتن تحریم ها باشد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، نصرت الله لطفی پیش از ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان که با شعار «روز ملی مبارز با استکبار جهانی» و به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، بر حضور پرشور و شکوه همه مسئولین برای برگزاری راهپیمایی 13 آبان تأکید کرد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با تأکید بر اینکه در شرایط بسیار حساسی از لحاظ دشمنی معاندین به انقلاب و نظام اسلامی قرار داریم، افزود: همه این موارد می طلبد مسئولین استان حضور با شکوه تری برای برگزاری 13 آبان داشته باشند.

وی بابیان اینکه متأسفانه بعضی افراد با عملکرد و رفتارشان در بعضی مسائل انقلاب و نظام نشان دادند که انگیزه چندانی برای حضور و حمایت در برگزاری پاسداشت شعائر الهی مانند گرامیداشت 13 آبان ندارند، اظهار داشت: باید برای حضورقوی تر و با شکوه مردم، رسانه دیداری و شنیداری به میدان بیایند و به بصیرت افزایی مردم و جوانان بپردازند.

لطفی بابیان اینکه شهر قم به دلیل حضور مرقد حضرت فاطمه معصومه(س) مراجع تقلید، حوزه و خاستگاه انقلاب بودن، شهر خاص است، تأکید کرد: مسئولین این شهر به همین دلیل، لازم است نگاه ویژه و خاصی به حمایت، حضور و برگزاری  گرامیداشت 13 آبان در شهر قم داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بر حفظ حرمت فاطمیه دوم در دهه فجر تأکید کرد و گفت: برگزاری این دو مراسم، باید طوری در کشور برنامه ریزی شود که از اهمیت این دو روزخاص کم نشود.

وی با اشاره به برگزاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن دهه فجر و حماسه 9 دی، افزود: نکته مهم بصیرت افزایی به مردم نسبت به برگزاری جشن دهه فجر، 9دی و... است.

لطفی گفت: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در 13 آبان امسال با شعار «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه دشمن در موضوع تحریم برنامه خود را اجرا خواهد کرد و  روز 13 آبان را« برگشت تحریمها» اعلام کرده، گفت: انتخاب روز 13 آبان به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» و حضور باشکوه تر همه مسئولین، مردم و دلسوزان نظام و انقلاب در این روز، قطعا می تواند هشدار جدی به استکبار جهانی و مقدمه ای برای بی اثر گذاشتن تحریمها باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بابیان اینکه روز بزرگداشت 13 آبان در شهر قم برخلاف سایر شهرها تحت عنوان «راهپیمایی» انجام خواهد گرفت، گفت: دلیل این مسئله عواملی چون دستگیری امام راحل در بیتشان درقم و تبعید است که تنها این مسئله به این  شهر قم اختصاص دارد.

وی با اشاره به برنامه های روز گرامیداشت 13 آبان در قم افزود: تجمع در روز 13 آبان، ساعت 9 صبح از میدان روح الله به طرف بیت امام راحل شروع  و در ادامه حضور در بیت امام(ره)، قدردانی و پیمان بستن با ایشان برای تداوم انقلاب و بعد حرکت به سمت حرم و پایان بخش برنامه ها سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه خواهد بود.

لطفی بر بستر سازی، ساماندهی، تبیین و سخنرانی و تبلیغات همه نهادها و سازمانها برای گرامیداشت روز 13 آبان و با حضور همه اقشار تأکید کرد.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha