چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سردار نوروزی

حوزه/ نوروزی با بیان اینکه نسل جوان این چیزها را نمی دانند و فکر می کنند شب خوابیدیم و صبح انقلاب به پیروزی رسیده است، گفت: این که می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند به خاطر خون هایی است که پای انقلاب ریخته شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، سردار سرتیپ بهرام نوروزی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا امروز در اجلاسیه شهدای نیروهای مسلح خراسان جنوبی، اظهار داشت: امام به ما درس بزرگی آموخت که قدر خودمان را بدانیم و زیر منت دشمنان نرویم.

وی افزود: همه افرادی که برای این جلسه وقت گذاشتند، خواسته اند که به شهدا بگویند ما هرگز شما را تنها نمی گذاریم و اگر ما امروز هستیم به لطف وجود شما است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا یادآور شد: امام جمعه شهید کرمانشاه آیت الله «اشرفی اصفهانی» چهارمین امام جمعه شهیدی است که چند روز قبل از شهادتش می گوید «خدایا مارا از این شهدای انقلاب قرار بده منتها شهیدی که صفر تا صد شهادتش برای تو باشد».

وی با بیان اینکه این شهیدی که با سن 80 سالگی در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل لباس نظامی می پوشید و حضور پیدا می کرد و در شب عملیات دعای توسل می خواند، بیان داشت: ما برای تنظیم اعلامیه و راهپیمایی علیه رژیم منحوس پهلوی، قبل از پیروزی انقلاب نزد این شهید می رفتیم و از او راهنمایی می خواستیم.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه این شهید زندگی بسیار ساده مملو از ایمان و اعتقاد و روحیه بخشیدن داشت اضافه کرد: منافقین این شهید محراب را که در جبهه ها حضور پیدا می کرد تحمل نکردند و فهمیدند این جبهه ها به وسیله امام جمعه ها پر می شود پس ما باید این امام جمعه ها را ازمیان برداریم.

نوروزی درخصوص نحوه شهادت این شهید متذکر شد: وی وقتی در ماه مبارک رمضان وارد نماز جمعه کرمانشاه می شود، منافقین با درآغوش کشیدن ایشان بمبی را که با خود همراه داشتند منفجر می کنند و وی را به شهادت می رسانند.

وی تصریح کرد: قطعه ای از بدن ایشان در کرمانشاه دفن است و مابقی را در تخته فولاد اصفهان دفن کردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به اینکه همین منافقین در استان خراسان می بینند یکی از اثرگذارترین افراد شهید «هاشمی نژاد» است و توطئه ای برای ازمیان برداشتن او می کنند، عنوان کرد: جنایت منافقین در غرب و شرق کشور وجود داشت و افراد زیادی را شهید کردند.

نوروزی تصریح کرد: منافقین 17 هزار نفر را در این کشور شهید کردند اما بعدها یکی پس از دیگری به واسطه مجاهدت های فرزندان شما دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در ابتدای انقلاب ضمن مقابله با حملات صدام باید با منافقین هم مبارزه می کردیم، گفت: شما هم در شرق کشور باید مبارزه می کردید چون آن زمان افغانستان در دست افراد دیگری بود.

۸ سال دفاع مقدس در موقعیت های مختلف

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا تاکید کرد: وقتی می گوییم 8 سال دفاع مقدس یعنی هم داخل کشور، هم در مرز و هم جنگ و مبارزه با گروهک های تروریستی را شامل می شد.

نوروزی بیان داشت: در آن زمان 23 بمب از خانه های تیمی در سنندج به دست آمد و حتی به صندوق رای گیری هم رحم نمی کردند و یکی از بمب ها را پای صندوق رای گیری گذاشته بودند.

خون شهدا انقلاب را بیمه کرد

وی با بیان اینکه نسل جوان این چیزها را نمی دانند و فکر می کنند شب خوابیدیم و صبح انقلاب به پیروزی رسیده، اظهار داشت: اینکه می گوییم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند بخاطر همین خون هایی است که پای انقلاب ریخته شده است و انقلاب را بیمه کرده است.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: رهبری می فرماید آمادگی خود را همیشه و هر لحظه حفظ کنید اما امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند، آنها می دانند جمهوری اسلامی چیست چراکه سی و چند سال است که با ما جنگیده اند.

دفاع مقدس نبرد با تمام دنیا بود

نوروزی تاکید کرد: دفاع مقدس شما با تمام دنیا بود و پیروزی شما نیز بر تمام دنیا است منتها یک شبه نمی شود و باید گام به گام بروید، آنها داعش را درست کردند که صدامی دیگر باشد، اما شما این داعش را هم شکست دادید.

وی با اشاره به اینکه خط مقدم شما از سرپل ذهاب به یمن و بیخ گوش اسرائیل رسیده، گفت: اسرائیل شب ها خواب ندارد و سرانشان حتی یک شب سر راحت روی زمین نمی گذارند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص پیشرفت تکاملی جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان بیان داشت: در پیاده اربعین چند سال پیش، روی عمودها تصاویر مختلفی بود تا اینکه سال به سال تصاویر شهدا را جایگزین کردند و سال پیش ستونی بدون تصویر شهدا نبود.

نوروزی اضافه کرد: پوزه دشمن را با همه امکاناتش در هوا، دریا، خشکی، سوریه و عراق به خاک مالیدید و آن چنان ضعیف شده که راه فرار را نمی داند.

وی با اشاره به حدیثی از رسول خدا گفت: ایشان می فرماید «برای شهید نزد خداوند 7 انعام است که اولین آن با ریخته شدن خون شهید مورد مغفرت قرار می گیرد و همه گناهانش بخشیده می شود».

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا ادامه داد: « قبل از اینکه فرد شهید شود خداوند بشارت بهشت را به او می دهد، عذاب قبر از شهید برداشته می شود، در روز قیامت همه اضطراب دارند و شهید در آرامش است و اضطراب ندارد، بر سر شهید تاجی از عزت و افتخار و تکریم نهاده می شود که مثل و نمونه ندارد و در نهایت شهید می تواند 70 نفر از بستگانش را شفاعت کند».

نوروزی با تاکید بر اینکه اجر شهید بسیار بالاست، خاطرنشان کرد: قدر این انقلاب و رهبری و نیروهای مسلح را بدانید.

انتهای پیام/م

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha