جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله صفایی

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری توجه به ورزش را از نظر فردی ، اجتماعی و حتی اقتصادی بسیار مهم عنوان کرد و گفت: در استانی مانند بوشهر که تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی و مراکز صنعتی آن برای کشور درآمد زاست، مسئولان باید توجه بیشتری به تامین اعتبارات ورزشی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، مسئولان حوزه ورزش و جوانان و جمعی از پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان امروز با حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار گفت: استان بوشهر از دیر باز به عنوان یک استان ورزشی محسوب می شده که در سطح ملی به خوش نامی، قهرمانی و اخلاق خوب ورزشکارانش معروف بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری توجه به ورزش را از نظر فردی ، اجتماعی و حتی اقتصادی بسیار مهم عنوان کرد و افزود: در استانی مانند بوشهر که تاسیسات نفت، گاز و پتروشیمی و مراکز صنعتی آن برای کشور درآمد زاست، مسئولان باید توجه بیشتری به تامین اعتبارات ورزشی داشته باشند.

وی همچنین اضافه کرد: با وجود این مراکز صنعتی، دیگر نباید تیم های ورزشی استان برای اعزام به مسابقات مشکل مالی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر تامین صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی و راه اندازی تعاونی برای تولید لوازم ورزشی را یک راه حل برای حمایت بیشتر از ورزشکاران عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha