جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 465523
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور اوقاف بوشهر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر گفت: برنامه های محوری دهه وقف شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار روسای ادارات با ائمه جمعه، برگزاری همایش وقف و رسانه، غبار روبی و عطر افشانی امامزادگان و برپایی ایستگاه «همه واقف باشیم» خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، اولین جلسه ستاد برگزاری دهه وقف سال ۹۷ صبح امروز با حضور مدیرکل اوقاف و معاونین و روسای ستادی برگزار شد.

حجت الاسلام اسماعیل پور در این جلسه به جایگاه وقف و برکات آن در جامعه پرداخت و اظهار داشت: از طريق وقف مي توان بخش قابل توجهي از مشکلات و تنگناهاي جامعه را شناخت و اموال و دارايي هاي افراد نيکوکار را داوطلبانه در جهت رفع آنها به کار بست .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه بوشهر ادامه داد:  اداره کل اوقاف استان قصد دارد پیرو تأکید نماینده ولی‌فقیه و ریاست سازمان، مبنی بر گسترش و ترویج فرهنگ وقف و معرفی خدمات ارزشمند واقفان و خادمان عرصه وقف و تشویق عموم مردم به این سنت حسنه، برنامه‌های فرهنگی در دهه وقف را برگزار کند.

وی یادآور شد: برنامه های محوری دهه وقف شامل دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، دیدار روسای ادارات با ائمه جمعه، برگزاری همایش یاوران وقف و وقف و رسانه، غبار روبی وعطر افشانی امامزادگان، برپایی ایستگاه همه واقف باشیم، نشست های تخصصی با روحانیون ونخبگان ، برگزاری محافل انس با قرآن کریم و دهه برنامه فرهنگی دیگر برگزار می گردد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha