جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ورزش طلاب

حوزه/ مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی از اجرای برنامه های ویژه به مناسبت هفته تربیت بدنی در مدارس علمیه این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، ایوب بهتاج مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، امروز در نشست خبری با خبرنگاران، با تشریح برنامه‌ های هفته تربیت ‌بدنی در استان اظهار داشت: هفته تربیت بدنی از 26 مهر آغاز و در طول این هفته برنامه‌ های مختلف فرهنگی و ورزشی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برنامه هایی به مناسبت هفته تربیت بدنی برای طلاب حوزه های علمیه برادران و خواهران تدارک دیده شده است.

بهتاج با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های مختلف ورزشی برای طلاب مدارس علمیه آذربایجان‎‌شرقی برگزار خواهد شد، گفت: سعی داریم تمام اقشار جامعه را با فرهنگ ورزش همگانی، حرفه ‌ای و قهرمانی آشنا کنیم و جامعه روحانیت و طلاب حوزه های علمیه نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان ‌شرقی، با بیان اینکه شعار هفته تربیت بدنی امسال «40 سال ورزش 40 سال افتخار» است، تصریح کرد: در روز پنجشنبه روز اول هفته تربیت بدنی برنامه غبارروبی مزار شهدا در تمامی شهرستان های استان از سوی جامعه ورزش انجام خواهد شد.

بهتاج با بیان این‌که دومین روز هفته تربیت بدنی با عنوان «ورزش، خانواده و نشاط اجتماعی» نامگذاری شده، افزود: برنامه‌ هایی از سوی هیات ورزش همگانی و هیات روستایی برنامه‌ هایی در سطح استان اجرا خواهد شد، برنامه‌ های همایش پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دوومیدانی نیز در این روز برگزار می‌ شود.

وی با اشاره به اینکه چهارمین روز به نام «ورزش و بانوان» بوده و برنامه‌هایی از سوی معاونت بانوان ورزش و جوانان در سطح استان در نظر گرفته شده، افزود: عنوان « ورزش، امید و همدلی» به روز پنجم هفته تربیت ‌بدنی اختصاص یافته و در این روز برنامه‌ هایی برای ورزش نابینایان، معلولان، ناشنوایان و بیمارهای خاص برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه «ورزش، آگاهی، سلامت و جامعه» عنوان ششمین روز هفته تربیت بدنی است، افزود: این روز به باشگاه‌ های و کانون‌ های ورزشی، انجمن آمادگی جسمانی تعلق داشته و آخرین روز هفته با عنوان «ورزش، روستا و طبیعت» ویژه برنامه‌ هایی در روستاها برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha