پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جیش الشیطان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: متاسفانه کشور پاکستان در بحث امنیتی و پاسداری از مرزهای خود با ایران بسیار ضعیف و شکننده عمل می کند و آمارهای موجود در سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی جهان نشان می دهد که گروه های تروریستی زیادی در داخل خاک پاکستان به آسانی در حال فعالیت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، با اشاره به ربوده شدن تعدادی از بسیجیان و حافظان این مرز و بوم در میرجاوه استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان و توطئه گران علیه ملت همیشه در صحنه ایران فتنه انگیزی های زیادی داشته اند که این فتنه ها در ماههای اخیر به اوج خود رسیده است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: عناصر فریب خورده سرویس های جاسوسی بیگانه و کشورهای منطقه در عملی غیرانسانی اقدام به ربودن تعدادی از فرزندان این مرزوبوم نمودند که این نشان از پستی این گروه های تروریستی و جنایتکار دارد.

این استاد حوزوی با تاکید بر اینکه این گونه اقدامات کور و غیرانسانی هرگز خللی در مسیر انقلاب اسلامی ایجاد نخواهد کرد، افزود: حرکت مذبوحانه و غیرانسانی تروریست های اجیر شده که بی شک با کمک عوامل داخلی فریب خورده انجام گرفته است، بار دیگر حقانیت ایران در منطقه را به جهانیان نشان خواهد داد و این مهم را یادآوری می کند که ایران نه تنها حامی تروریسم و خشونت در منطقه نیست، بلکه ایران خود قربانی تروریسم منطقه ای و جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان با اشاره به اینکه این توطئه دشمنان به مانند سایر توطئه ها خنثی و چهره پلید کشورهای حامی و پشت پرده این ماجرا هویدا خواهد شد، گفت: جوانان و دلیرمردان این کشور بی شک در کمترین زمان ممکن بسیجیان و سپاهیان ربوده شده توسط تروریست های تکفیری ـ صهیونیستی را سالم به کشور برمی گردانند و روسیاهی نصیب کشورهای حامی این تروریستها می شود.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان افزود: این عمل غیرانسانی تروریست ها نشان از زبونی، خاری و دستپاچگی آنان در برنامه هایشان دارد، تروریست ها با این اقدام غیربشری خود نشان دادند که توانایی رویارویی مستقیم با جوانان برومند این آب و خاک را ندارند و تنها با این اعمال روبه صفتانه می توانند به نیات پلید و البته بچگانه خود برسند.

وی در ادامه سخنان خود با انتقاد از ضعف شدید امنیتی کشور پاکستان در پاسداری از مرزهای خود با ایران، گفت: متاسفانه کشور پاکستان در بحث امنیتی و پاسداری از مرزهای خود با ایران بسیار ضعیف و شکننده عمل می کند و آمارهای موجود در سازمانهای امنیتی و اطلاعاتی جهان نشان می دهد که گروه های تروریستی زیادی در داخل خاک پاکستان به آسانی در حال فعالیت هستند، لذا دولت پاکستان باید هرچه سریعتر رویه خود را تغییر دهد و گرنه پیش گرفتن این شیوه این کشور را خواهد گرفت.

گفتنی است، گروهک تروریستی جیش العدل (جیش الظلم) با انتشار بیانیه ای مسئولیت این عملیات تروریستی و غیرانسانی را به عهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha