چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام علی محسن منتشلو

​حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه گفت: مدارس صدرا در احیاء ارزش های اسلامی همواره پیش قدم بوده و می توان این مدارس را احیاگران ارزش ها و فرهنگ اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام علی محسن منتشلو در گفتمان دینی که در دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا شهرستان قروه برگزار گردید، اظهار داشت: دبیرستان های صدرا از جایگاه مطلوبی برخوردار هستند و در سال تحصیلی جاری همچون سال گذشته متقاضیان بسیاری برای تحصیل در این مدارس وجود داشته است که به‌ناچار اقدام به گزینش افراد کرده ایم.

حجت‌الاسلام منتشلو گفت: دانش آموزانی که در مدارس صدرا تحصیل می‌کنند علاوه بر آموختن دانش روز و کتبی که در مدارس دیگر تدریس می‌شود در زمینه های مختلفی همچون مسائل دینی آموزش داده می شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی قروه ضمن تاکید بر تلاش این مدارس بر نیروسازی ارزشی برای حضور فعال در خانواده و جامعه گفت: مدارس صدرا در احیاء ارزش های اسلامی همواره پیش قدم بوده و می توان این مدارس را احیاگران ارزش ها و فرهنگ اسلامی دانست.

حجت‌الاسلام منتشلو در ادامه ضمن تشکر از مسئولین اجرایی دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا، گفت: در روزهای منتهی به آغاز سال تحصیلی تمام دغدغه این بود که معلمانی دلسوز و پرتوان برای هدایت تحصیلی دانش آموزان با این مجموعه همراه شوند که بحمدلله موفقیت هایی کسب شد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم حضور فعال دختران صدرایی در شرکت در مسابقات بین مدارس، گفت: این حضور بی ثمر نبوده و همواره دستاوردهای مهمی همچون اشاعه فرهنگ حجاب در مدرسه را به دنبال داشته است.

براساس این گزارش در پایان این مراسم از دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا که در مسابقات مختلف فرهنگی و قرآنی همچون تفسیر قرآن کریم، احکام، نهج البلاغه و. .. در سطح شهررستان حائز رتبه شده اند، تقدیر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha