شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور - امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که تلاش دشمنان برای کاهش حضور مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی شکست خورده است، افزود: اربعین حسینی در سال های اخیر به صحنه حضور میلیونی عاشقان حسینی از سراسر جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در نشستی با جمعی از هیأت های مذهبی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، این مراسم و حضور حماسی را نشان از عشق و دلدادگی عاشقان حسینی دانست.

وی با بیان این که تلاش دشمنان برای کاهش حضور مردم در اجتماع عظیم اربعین حسینی شکست خورده است، افزود: اربعین حسینی در سال های اخیر به صحنه حضور میلیونی عاشقان حسینی از سراسر جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که دشمنان اسلام ناب و اهل بیت(ع) از این حضور حماسی و بی نظیر مردم به شدت عصبانی هستند، تصریح کرد: همه توان و تلاش دشمن در سال های اخیر در جهت کاهش حضور مردم در این اجتماع عظیم به کار گرفته شده است.

امام جمعه بابلسر با بیان این که حقانیت اهل بیت(ع) به ویژه سید و سالار شهیدان بار دیگر با خلق حماسه میلیونی عاشقان حسینی آشکار شده است، بیان داشت: امروز همه وظیفه داریم در جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن این اجتماع و مراسم میلیونی تلاش کنیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ما امروز هر چه داریم به برکت توجهات اهل بیت(ع) است، تصریح کرد: اهل بیت(ع) مسیر سعادت و رستگاری واقعی را به ما نشان داده اند، اما متأسفانه جامعه اسلامی با فاصله گرفتن از مسیر، زمینه گرفتاری و مشکلات بسیاری را فراهم کردند.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که امروز تنها راه جامعه اسلامی برای برون رفت از مشکلات و بحران های فعلی بازگشت به معارف اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: دوری از اهل بیت(ع)، موجب چیره شدن دشمن بر انسان خواهد شد.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که دشمنان دین از گسترش معارف اهل بیت(ع) در جامعه اسلامی بسیار هراسان هستند و به همین دلیل تلاش می کنند تا اهل بیت(ع) همواره در جامعه مهجور باقی بمانند، تصریح کرد: اما علیرغم همه تلاش های تبلیغاتی دشمنان علیه اسلام ناب و اهل بیت(ع)، به وضوح می بینیم که همه تلاش های آنها با حضورر میلیونی مردم در اربعین حسینی خنثی شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز در سایه ترویج و گسترش تفکر تکفیری از سوی برخی حکام دست نشان دهنده منطقه، نزاع شیعه و سنی در این میان کشورهای اسلامی منطقه شکل گرفته است، افزود: در شرایطی که نظام سلطه همه توان خود را برای حاکم شدن بر کشورهای اسلامی به کار گرفته، وقت تفرقه و اختلاف میان ملت های مسلمان نیست.

حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که امروز مهم ترین راه مقابله با توطئه دشمنان وحدت و همبستگی است، تصریح کرد: بروز هر گونه اختلاف میان کشورهای اسلامی تنها به سود نظام سلطه تمام خواهد شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز امت اسلامی باید با بهره گیری از آنچه که دین و اهل بیت(ع) بیان کردند، دشمن را نا امید کنند، خاطرنشان کرد: نباید بگذاریم دشمنان واقعی دین خدا همچنان به حضور و توطئه خود در جوامع اسلامی ادامه دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha