پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی - سپاه سمنان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان با بیان اینکه امنیت امروز مدیون خون لاله‌های انقلاب اسلامی است، گفت: با وحدت برای بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب گام برمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، پیش از ظهر امروز، در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان به میزبانی حسینیه شهدای گمنام سپاه قائم آل محمد(ص) این استان، بابیان اینکه فرهنگ بسیج و بسیجی ضامن تداوم انقلاب در مسیر تحقق جهان اسلام است، اظهار داشت: به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف، کشورهای غربی از گسترش اسلام در هراس هستند و می‌کوشند تا به هر طریق مانع تحقق آن شوند که خوشبختانه با هوشیاری امت‌های اسلامی هرگز موفق به انجام این کار نخواهند شد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در سخنان خود همواره بر انسجام سپاه و تقویت و رشد بسیج تأکید کرده‌اند، تصریح کرد: با تدابیر سردار جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قطعاً این گام عملیاتی شده و شاهد پیشرفت روزافزون بسیج در اقصی نقاط کشور ازجمله در استان سمنان خواهیم بود.

وی بابیان اینکه فرماندهان جوان سپاه می‌توانند ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند باکری‌ها و همت‌ها باشند، افزود: باید الگوهای شایسته انقلاب و دستاوردهای آن برای نسل جدید تبیین و فرماندهان مسیر آن‌ها را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی با بیان اینکه این استان سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، خاطرنشان کرد: نباید فراموش کنیم که آرامش و امنیت موجود را مدیون خونِ این لاله‌هایی هستیم که اکنون در خاک خفته‌اند و باید با دنبال کردن مسیر آن‌ها در راستای توسعه و پیشرفت و قطع کردن دست دشمنان از خاک ایران گام برداریم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان با بیان اینکه با تمام قوا در خدمت فرمانده جدید سپاه استان سمنان خواهیم بود، افزود: از مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی این استان نیز انتظار می‌رود دوشادوش سپاه استان برای بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب گام بردارند و با اتحاد و همبستگی برنامه‌ریزی‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha