پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت السالام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا گفت: این گونه جلسات میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید بیشتر برگزار شده و محتوا محور بوده وهمچنین باید در این جلسات نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، در جلسه همکاری آموزش وپرورش وحوزه علمیه خواهران این شهر، گفت: تببین جایگاه و اهمیت آموزش و پرورش از تریبون نماز جمعه با حمایت ائمه جمعه می تواند نقش بسزایی در ارتقای برنامه های آموزش و پرورش و هم فعالیت های کمیته همکاری ها ایفا کند و در خصوص به کارگیری و بهره مندی از فعالیت های تبلیغی روحانیون می توانیم از ظرفیت های روحانیون اعزامی نیز بهره مند شویم.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و توانمندی حوزه های علمیه استان و بهره مندی آموزش وپرورش از آن ظرفیت ها با مشارکت سایر دستگاه ها و مدارس علمیه استان بررسی و در قالب تفاهم نامه صورت گیرد و بسترها و فرصت های تربیتی  مدارس استان با مشارکت مدیران ، مربیان، دانش آموزان وخانواده ها تقویت شود.

وی بیان کرد: اگر می خواهیم بر علم و تربیت دانش آموزان و اولیا در برنامه ها اثر گذار باشیم باید مخاطب شناسی بهتری داشته باشیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا بیان کرد: این گونه جلسات میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش باید بیشتر برگزار شده و محتوا محور بوده  وهمچنین باید در این جلسات نقاط ضعف و قوت مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام رضوانی بیان کرد:  باعنایت به آسیب های اجتماعی ضروری است برنامه های آموزش وپرورش را با همکاری همه دستگاه ها وحوزه های علمیه تقویت کنیم

وی  بیان کرد: در زمینه پژوهش نیز حوزه های علمیه دارای ظرفیت های مهمی هستند روحانیون بیشترین حضور را در عرصه تبلیغی و تربیتی در آموزش و پرورش دارند که اهمیت زیادی دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha