جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام منتظری

حوزه/ دادستان کل کشور گفت: از حضور دیروز زنان در ورزشگاه گلایه داریم، نظام ما اسلامی است، ما مسلمان هستیم، وقتی خانمی به ورزشگاه می‌رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه برهنه مواجه می‌شود و آن‌ها را می‌بیند، گناه می‌کند؛ برخی دنبال این هستند که حریم‌ها را بشکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، در آیین تکریم و معارفه دادستان قزوین که با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه قزوین و جمعی از مدیران و قضات برگزار شد، اظهار داشت: از حضور دیروز زنان در ورزشگاه گلایه داریم، نظام ما اسلامی است، ما مسلمان هستیم، وقتی خانمی به ورزشگاه می‌رود و با مردانی که با لباس ورزشی و نیمه برهنه مواجه می‌شود و آن‌ها را می‌بیند، گناه می‌کند؛ برخی دنبال این هستند که حریم‌ها را بشکنند.

وی افزود: حضور زنان در ورزشگاه آزادی یک آسیب است و هیچ توجیه شرعی ندارد و از این‌ جهت مخالفیم، چون گناه صورت می‌گیرد. تماشای بازی ایراد ندارد، اما گناهی که صورت می‌گیرد جای اشکال است.

دادستان کل کشور در ادامه با بیان اینکه عقب‌ماندگی در احقاق حقوق عامه به‌ویژه در عرصه اراضی ملی، چاه‌های غیرمجاز، تجاوز به حریم رودخانه‌ها و جنگل با اصلاح قانون باید جبران شود، تصریح کرد: لازمه تحقق عدالت این است که همه مردم و مسئولان قانون را رعایت کرده و مدیران در مرز قانون حرکت کنند.

وی افزود: اگر کسی قصد گرانی کالا و ارز را داشته باشد، قطعاً با دشمن همکاری کرده است، چرا که آمریکا سیاست‌های جنگ‌طلبان اقتصادی خود را اعلام کرده و اگر کسی در این مسیر گام بردارد، به مردم خیانت کرده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین منتظری با بیان اینکه در تاریخ اسلام ملاحظه می‌کنید یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که خداوند به پیامبر اکرم(ص) در مقابله با دشمن فرموده، ایجاد رعب در دل دشمن است و ترامپ و امثال این‌ها در دلشان جز ترس چیزی نیست، خاطرنشان کرد: وقتی ما رهبران مختلف کشورهای سراسر گیتی را با رهبری نظام جمهوری اسلامی ایران مقایسه می‌کنیم به نقش بی‌بدیل رهبری در زمان حیات امام(ره) و امروز در هدایت جامعه پی می‌بریم که اگر نبود هرگز انقلاب به پیروزی نمی‌رسید و ما در ۴۰ سالگی تولد انقلاب اسلامی قرار نگرفته بودیم.

وی تصریح کرد: با یک سخنرانی حضرت امام خمینی(ره)، مردم دیدند و فهمیدند که نقشه آمریکا و اسرائیل در وابسته کردن چگونه است، لذا شناخت دشمن بسیار مهم است.

دادستان کل کشور سپس از زحمات ارزشمند و ماندگار حجت‌الاسلام صادقی نیارکی تقدیر و محمد قاسمی را به‌عنوان دادستان جدید قزوین معرفی کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha