پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری - فرمانده سپاه

حوزه/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه عاملان ربوده شدن بسیجیان با پاسخ سخت و دندان‌شکن ما مواجه می‌شوند، گفت: از برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری دشمنان اطلاع داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از سمنان، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری، پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین تودیع و معارفه فرمانده سپاه قائم آل محمد (ص) استان سمنان، در جمع خبرنگاران سمنان اظهار داشت: بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مسیر انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند و از آرمان‌ها و دستاوردهای این نظام دفاع می‌کند.

وی، درباره ربوده شدن تعدادی از بسیجیان بومی و مرزبانان در نقطه صفر مرزی در جنوب شرق کشور تصریح کرد: این اتفاق ظاهراً آن‌جوری که مشخص است دشمنان هر بار تلاش می‌کردند با درگیری این برجک و پاسگاه را اشغال کنند اما نتوانستند ولی با توجه به ناکامی در این زمینه، این بار با واردکردن یک نیروی نفوذی توانستند عمل خود را انجام هند.

سردار سرلشکر جعفری افزود: در یکی از نیروهای آنجا نفوذ کرده و او را عوامل خودشان کردند و به‌احتمال‌زیاد آن‌ها که مطمئن بودند  تا زمانی که رزمندگان و مدافعان هوشیار و زنده باشند نخواهند توانست به هدف خود برسند، با بی‌هوش کردن این افراد توانستند آن‌ها را بربایند و این ترفند هنری نیست و با پاسخ سخت و دندان‌شکن ما روبرو خواهند شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایجاد ناامنی در ایران را هدف مهم دشمنان کشور و در رأس آن‌ها آمریکا، اسرائیل و آل سعود دانست و خاطرنشان کرد: ما از برنامه‌ریزی‌ها و سرمایه‌گذاری آن‌ها اطلاع داریم ولی با آمادگی‌ها و تسلطی که وجود دارد، اکثر این برنامه‌ریزی‌ها خنثی می‌شود.

بر پایه این گزارش، شامگاه دوشنبه 23 مهرماه تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی که در پایگاه مراقبتی در نقطه صفر مرزی (میرجاوه) استقرار داشتند، با خیانت و تبانی عامل یا عوامل نفوذی گروهک‌های ضدانقلاب ربوده شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha