جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابراهیم گنچعلی

حوزه/ حجت الاسلام گنجعلی گفت: آمریکا به دنبال غفلت ماست تا از فرصت ایجاد شده، در جهت برانداری نظام اسلامی استفاده کنند.

حجت الاسلام ابراهیم گنجعلی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین همدان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به بدعهدی های آمریکا نسبت به دولت و ملت ایران اسلامی، گفت: طبق آموزه های دینی نمی توان به وعده دشمنانی که قصد نابودی ما را داشته، اعتماد کنیم.

وی ادامه داد: در ادبیات انقلاب اسلامی، آمریکا به عنوان نماد استکبار و به تعبیر امام راحل شیطان بزرگ شناخته می شود، از این رو آن ها همواره با فریبکاری و نشان دادن ظاهر خوب موجه در سدد ضربه زدن به ایران اسلامی هستند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان، تصریح کرد: آمریکا به دنبال غفلت ماست تا از  فرصت ایجاد شده، در جهت برانداری نظام اسلامی استفاده کنند.

وی با بیان این که آمریکا با شعار «برد، برد» وارد مذاکره می شود و با گرفتن همه امتیازات خود را عقب می کشد، ابراز داشت: همیشه و در همه مذاکرات آمریکا یک سویه منافع خود را لحاظ کرده و همواره با گرفتن امتیاز از دیگران حقوق آن ها را ضایع کرده است.

وی افزود: ما در برجام صداقت بسیاری نشان دادیم، که این امر در برابر دشمنی که همواره به دنبال نابودی ماست و در این راستا همه تلاش خود را به کار گرفته، کار درستی نبود.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: تجربه برجام به تجربه های گذشته ما افزوده شد، از این رو دولت و ملت ما نباید مجدد گول حرف های فریبانه آمریکایی ها را خورده و مثل گذشته دست از روحیه مقاومت و ایستادگی خود برندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha