جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله گرامی

حوزه/ هر قدر رعایت عواطف و محبت بین دو ملت ایران و عراق و مسلمانان افزایش یابد ، در استحکام وحدت دو کشور و وحدت مسلمانان علیه جبهه استکبار مؤثرتر خواهد بود.

آیت الله گرامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، گفت: بهترین توصیه به زائرین اربعینی، رعایت برخورد با مردم، زائرین کشورهای دیگر و مردم عراق است.

استاد حوزه علمیه قم افزود: گاهی خبر می رسد که مردم به همدیگر بی محبت هستند، رعایت حقوق همدیگر را نمی کنند و نسبت به هم بی تفاوت می باشند. اینها خبرهای خوبی از شیعیان و مسلمانان نیست.

وی اظهارداشت: هر قدر رعایت عواطف و محبت بین دو ملت ایران و عراق و مسلمانان افزایش یابد ، در استحکام وحدت دو کشور و  وحدت مسلمانان علیه جبهه استکبار مؤثرتر خواهد بود.

آیت الله گرامی گفت: ارتباط با اهل بیت(ع) زمانی مفید فائده خواهد بود که محبت بین جمیع  شیعیان باشد. از اهل بیت(ع) روایت متعدد داریم که بر محبت کردن شیعیان به یکدیگر اصرار دارند.

استاد حوزه علمیه قم گفت: این موضوع محبت و احترام شیعیان و مسلمانان به یکدیگر آن قدر پراهمیت است که در روایات از اهل بیت(ع) تأکید می شود که اگر می خواهید میهمانی بروید، آیا او هم می تواند این میهمانی را برقرار کند یا نه؟.

313/40

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha