پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که جامعه سالم و صالح مبتنی بر ورزش صحیح محقق می‌شود، گفت: برای صیانت از سلامت جامعه اسلامی باید زمینه‌های ترویج ورزش سالم فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار مدیر کل و معاونان ورزش و جوانان استان قم در سالن محراب، بابیان این‌که معلولان غیور بازی‌های پاراالمپیک الگوی جامعه در تلاش و مجاهدت هستند، اظهار داشت: این معلولان به همه مردم آموختند که دست‌یابی به موفقیت با هر مانعی ممکن و دست‌یافتنی است.

امام‌جمعه قم  بابیان این‌که نشاط جامعه مرهون ورزش درست و باکیفیت است، عنوان داشت: باید توجه داشت که در عرصه مسابقات ورزشی جهانی می‌توان ایران اسلامی را به‌عنوان یک کشوری فعال و مترقی در جهان معرفی کرد.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اشاره به این‌که جامعه سالم و صالح مبتنی بر ورزش درست محقق می‌شود، گفت: برای صیانت از سلامت جامعه اسلامی باید زمینه‌های ترویج ورزش سالم فراهم شود.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی بابیان این‌که صرف مدال‌آوری هدف ورزشکاران ایرانی نیست، ابراز داشت: اهدای مدال‌های طلا و نمادهای موفقیت ورزشکاران به اماکن مقدس یا شخصیت های دینی نشان از رسالت محوری ورزشکاران ایرانی است.

.امام‌جمعه قم ورزشکاران را رسولان معارف الهی توصیف کرد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید به ورزش اهتمام داشته باشند

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با تأکید بر این‌که مردم ایران همواره از برنامه‌های فرهنگی حمایت می‌کنند، اظهار داشت: ورزش باید نشاط را در سلامتی جسمی و روحی ایرانیان تزریق کند.

امام‌جمعه قم با اشاره به اهمیت سلامت جسمی جامعه ابراز داشت: در فرهنگ ایرانی اسلامی ما سلامت مقدمه رسالت‌های انسانی است، بنابراین ورزش از رسالت‌های مهم یک جامعه موفق است و همه باید برای دست‌یابی به موفقیت‌ها از سلامت جامعه صیانت کنند.

وی ادامه داد: داستان کشتی پوریای ولی و گذشت او از پیروزی برای شاد کردن یک مسکین نماد پهلوانی و قهرمانی است؛ بر این اساس، ورزش مقدمه ای برای رسیدن به جایگاه‌های رفیع انسانی است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha