پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
معاون آموزش حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد از تشکیل ۱۴ کارگروه علمی در مدارس علمیه استان یزد خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس حسینی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، از تشکیل 14 کارگروه علمی در مدارس استان یزد خبر داد و گفت: مدارس در سال تحصیلی گذشته کارگروه های علمی خود را در 4 رشته ادبیات عرب، فقه و اصول، کلام و فلسفه و تفسیر و علوم قرآنی تشکیل داده و به مدیریت استان معرفی کردند.

معاون آموزش و امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه استان یزد افزود: پس از بررسی های لازم در مدیریت، کارگروه های معرفی شده جهت تائید نهایی به معاونت آموزش حوزه های علمیه معرفی شد و 14 کارگروه از استان یزد مورد تائید ستاد قرار گرفت که به جهت شروع کار به مدارس معرفی شدند و احکام مدیران و اعضای کارگروه ها در معاونت آموزش استان در حال صدور است.

وی خاطر نشان کرد: به محض آماده شدن، این احکام تحویل اعضای کارگروه های علمی می گردد که این احکام به مدت دو سال اعتبار دارد.

حجت الاسلام حسینی پور در ادامه به برخی از وظایف کارگروه های علمی مدارس اشاره کرد و بیان داشت: برنامه ریزی متون و محتوای درسی، پیشنهاد رشته های تخصصی و گرایش های مورد نیاز، پیشنهاد برگزاری دوره ها و کارگاه های دانش افزایی و فرصت های مطالعاتی برای اساتید، برنامه ریزی جهت مشاوره تربیتی تحصیلی به طلاب برخی از وظایف کارگروه های علمی در مدارس است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha