پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تمرخانی

حوزه/ حجت الاسلام تمرخانی گفت: در طول مسیر پیاده روی اربعین بعضی از افراد عضو نحله های انحرافی، مدعیان دروغین و ... در موکب ها مستقرند و مشغول فعالیت برای جذب افراد هستند،باید مراقب دام‌های گسترانیده آنها در طول مسیر باشید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» در ایلام، حجت الاسلام حسین تمرخانی، مسئول امور صیانتی حوزه علمیه استان ایلام، در جمع طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(عج)، گفت: طلاب و روحانیون برای شرکت در پیاده روی عظیم اربعین باید اقدام به دریافت گذرنامه و ویزا کنند.

وی ادامه داد: هرچند عراق، کشور دوست، همسایه و برادر ماست و باید توجه داشته باشیم که دارای قوانین و الزاماتی است و با توجه به این قوانین از ورود غیر مجاز به این کشور ممانعت می شود، لذا باید این قوانین را رعایت کرده و به صورت قانونی در پیاده روی عظیم اربعین شرکت کنیم.

مسئول امور صیانتی حوزه علمیه ایلام بیان کرد: در طول مسیر پیاده روی اربعین بعضی از افراد عضو نحله های انحرافی، مدعیان دروغین و ... در موکب ها مستقرند و مشغول فعالیت برای جذب افراد هستند،باید مراقب دام‌های گسترانیده آنها در طول مسیر باشید

وی افزود: در طول پیاده روی اربعین از مسیرهای امن، اصلی و به صورت کاروانی حرکت کنید. مسائل بهداشتی در طول مسیر رعایت شود و برای اسکان و استراحت از موکب ها و منازل قابل اعتماد استفاده شود     

حجت الاسلام تمرخانی در پایان گفت: در حین خروج و ورود به کشور در پایانه‌های مرزی گذرنامه خود را ثبت کنید و هنگام بازگشت در اولین فرصت با مراجعه به معاونت امور طلاب و دانش آموختگان  ورود خود به کشور را اطلاع دهید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha