سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
روستا آزاد

حوزه/ معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: اگر این حرکت عظیم حضرت ابا عبدالله(ع) نبود؛ اساسا انقلاب اسلامی نیز رخ نمی داد تا اسلام حیات مجدد به خود بگیرد، لذا سفارش شده بر مصیبت ابا عبدالله علیه السلام التزام داشته باشیم و باید شاکر باشیم که چنین توفیقی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سعید روستا آزاد صبح امروزدر همایش بزرگ مبلغان اعزامی به اربعین که در مدرسه امام کاظم(علیهم السلام) قم برگزار شد، با  اشاره به  زیارت اربعین حسینی اظهار کرد: باید همه  اربعین اباعبدالله(ع) را گرامی بداریم، چرا که جز هویت شیعی تلقی شده است.

وی با بیان اینکه باید تلاش کرد یاد و نام امام حسین(ع) همیشه زنده باشد، افزود: اگر این حرکت امام نبود در راستای اسلام استقامت و ایستادگی شکل نمی گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین  روستا آزاد افزود: اگر این حرکت عظیم حضرت ابا عبدالله(ع) نبود؛ اساسا انقلاب اسلامی نیز رخ نمی داد تا اسلام حیات مجدد به خود بگیرد، لذا سفارش شده بر مصیبت ابا عبدالله التزام داشته باشیم و باید شاکر باشیم که چنین توفیقی داریم.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی بیان کرد: امیدواریم همه از اولیا و دوستان امام حسین باشیم و این تبلیغ و حضور در عتبات عالیات و خدمت به زائرین را امام از همه قبول فرماید و این سفر جز بهترین سفر های تبلیغی و مایه خیر و برکت در زندگی فردی و اجتماعی همه شما باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha