سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
النفیسه اصفهان

حوزه/ سرپرست مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی ابطحی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان، هیأت امناء، کادر، اساتید و طلاب مرکز تخصصی فقه و اصول النفیسه اصفهان برگزار شد.

در  این مراسم با توجه به انتصاب خانم منیژه کاشانی مدیر سابق مرکز تخصصی فقه اصول النفیسه اصفهان به عنوان مدیر موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا(س)، خانم ملیحه صباغان به عنوان سرپرست مرکز تخصصی النفیسه معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی در این مراسم به رتبه علمی حوزه  علمیه خواهران استان اصفهان اشاره کرد و گفت: مدارس علمیه استان اصفهان کارنامه درخشانی در المپیادها نسبت به سایر استان های دارد و در سال تحصیلی96-97 حدود 7 نفر از طلاب استان اصفهان رتبه های اول تا سوم کشوری المپیاد علمی را به خود اختصاص دادند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران استان اصفهان تأکید کردند: وظیفه ما تنها خدمت کردن به طلاب است.

وی، علم آموزی با تمام توان و اهل قلم بودن را از وظیفه طلاب دانست و افزود: طلاب باید ضمن تحصیل در زمینه های دیگر نیز خود را تقویت کنند، خروجی های حوزه ها باید افراد شاخصی چون بانو مجتهده امین(ره) باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابطحی در ادامه افزود: طلاب باید رضایت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را مد نظر داشته و اهتمام ویژه برای به جا آوردن نماز شب داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha