جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رئیس سازمان تبلیغات

حوزه/ رئیس سازمان تبلیغات با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فلسفه وجودی سازمان تبلیغات را تبیین اسلام انقلابی می دانند و در این زمینه وظیفه مهمی برعهده داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین قمی پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت الله مصباح یزدی که در موسسه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند و تاکید کردند امروز موضوع مهمی در پیش رو داریم و آن تبیین اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با تاکید بر لزوم اهمیت تبیین اهداف و دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و اسلام انقلابی افزود: اگر موضوع تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مورد توجه باشد از وضعیت پرمخاطره کنونی رهایی می یابیم و موفق می شویم.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری تاکید کردند که می بینیم که چگونه اسلام انقلابی را می زنند و تخریب می کنند که قطعا هجمه ها و تخریب هایی که علیه چهره های شاخص انقلاب اسلامی وجود دارد در این زمینه است و این موضوع توسط دشمن پیگیری می شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی افزود: مقام معظم رهبری فلسفه وجودی سازمان تبلیغات را تبیین اسلام انقلابی می دانند و دراین زمینه وظیفه مهمی برعهده داریم؛ باید در دفاع از تفکر اسلام ناب به خوبی عمل کرده و در این زمینه وظیفه نباید به هیچ وجه کوتاهی شود.

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha