جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه قدرت های ظالم جهان در سال های اخیر تلاش کردند تا مانع از گسترش حرکت عظیم اربعین شوند، گفت: رسانه حسینی قدرتمند ترین رسانه حاضر در جهان است و سایر رسانه ها علیرغم سانسور این حضور با عظمت نتوانستند مانع جهانی شدن آن شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، عصر امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و دانشجویی با موضوع اربعین برگزار شد با اشاره به عظمت این اجتماع جهانی، آن را نشانه ای از حقانیت نهضت حسینی عنوان کرد.

وی با بیان این که امام حسین(ع) برای حاکمیت دینی و ارزش های الهی و نابودی ظلم و استبداد قیام کردند، افزود: اجتماع اربعین حسینی نشان می دهد که این روحیه ظلم ستیزی امت اسلامی به ویژه شیعیان در آنها زنده و پویا است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که دشمنان دین تلاش های بسیاری برای جلوگیری از جهانی شدن فرهنگ حسینی به کار گرفتند، گفت: در سایه نورانیت اهل بیت(ع) امروز ملت های جهان از نور حسینی بهره مند هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دنیا در برابر عظمت حسینی سر تعظیم فرود آورده است، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند در برابر این سیل خروشان عاشقان حسینی بیاستد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه قدرت های ظالم جهان در سال های اخیر تلاش کردند تا مانع از گسترش حرکت عظیم اربعین حسینی شوند، بیان داشت: رسانه حسینی قدرتمند ترین رسانه حاضر در جهان است و سایر رسانه ها علیرغم سانسور این حضور با عظمت نتوانستند مانع جهانی شدن آن شوند.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که امروز جهان برای رسیدن به تعالی و رستگاری حقیقی راهی جز بازگشت به دین و معارف اهل بیت(ع) ندارد، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی تنها با بهره گیری از سیره اهل بیت(ع) به ویژه فرهنگ حسینی می توانیم عزتمندانه در دنیا زندگی کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه اهل بیت(ع) به جایگاهی با عظمت در جهان دست پیدا کرده است، افزود: امروز ملت ایران پرچم دار ترویج فرهنگ حسینی در جهان هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز بسیاری از ملت های جهان علاقه و اشتیاق خود به دین و معارف اهل بیت(ع) را نشان داده اند، خاطرنشان کرد: حضور افرادی با ملیت های مختلف در راهپیمایی اربعین حسینی دلیلی بر اثبات همین موضوع است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که امروز ملت های جهان از ظلم، دیکتاتوری و استبداد حکام خود خسته شده اند و به همین دلیل به سوی ارزش های معنوی و دینی گرایش پیدا کرده اند، بیان داشت: این فرصت ارزشمندی است تا معارف اهل بیت(ع) را به شیوه ای صحیح در جهان تبیین و تبلیغ کنیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه فرهنگ حسینی به یک ملت اثرگذار در جهان تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: پیاده روی اربعین حسینی یک فرصت طلایی برای شناساندن بیشتر عشق و ارادت امت اسلامی به اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دنیا باید بدانند راهی جز بازگشت به دین و معنویت ندارد، بیان داشت: برون رفت از مشکلات و بحران های اخلاقی و انسانی جهان تنها با بهره گیری از دین و معنویت ممکن خواهد بود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha