پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
موکب اربعین

حوزه/ حجت الاسلام محمودی گفت: یکی از برنامه های مدرسه سفیران هدایت بیجار برپایی موکب هایی برای زوار حسینی که از این شهرستان عبور می کنند، خوشبختانه مکان و امکانات برپایی این موکب ها در شهرستان بیجار آماده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سیدموسی محمودی، عصر امروز در جمع معاونین و اساتید مدرسه سفیران هدایت بیجار که به منظور برنامه ریزی روز اربعین در این شهرستان برگزار گردید، اظهار داشت: پاسداشت روز بزرگ اربعین برای امت اسلام به ویژه مکتب شیعه از اهمیت استراتژیک بسیار بالایی برخوردار است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت حضرت ولیعصر (عج) بیجار گفت: خوشبختانه هر ساله بسیاری از زوار اربعین حسینی از شهرستان بیجار عبور می کنند و طلاب و روحانیون این خطه سعادت پذیرایی و اسکان این عزیزان را داشته اند که برای مردم این دیار مایه افتخار، خیر و برکت است.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه پذیرایی و اسکان زائرین اربعین امسال باید نسبت به سالهای گذشته پربارتر باشد، افزود: خوشبختانه در نشست های که طی روزهای گذشته با معاونین، اساتید و طلاب این مدرسه و نیز مدیران فرهنگی شهرستان بیجار داشته ایم، تمام زیرساخت های پذیرایی و اسکان زوار اربعین حسینی در این منطقه فراهم است و به هیچ وجه جای نگرانی نیست.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: یکی دیگر از برنامه های مدرسه سفیران هدایت بیجار برپایی موکب هایی برای زوار حسینی که از این شهرستان عبور می کنند، می باشد، خوشبختانه مکان و نیز امکانات تهیه و برپایی این موکب ها در شهرستان بیجار آماده شده است.

وی با اشار به اینکه خدمات به زوار امام حسین علیه السلام بدون همکاری و تعامل مردم مومن و انقلابی بیجار امکان پذیر نیست، گفت: خوشبختانه مردم این شهرستان به مانند سال های گذشته همیشه در کارهای خیر و عام المنفعه پای کار هستند و ما را در این امر خیر و معنوی هرگز تنها نگذاشته اند.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه، هر یک از اعضای حاضر در این نشست، پیشنهادات، انتقادات و... خود را درباره هرچه باشکوه تر برگزار کردن اربعین حسینی در شهرستان بیجار مطرح کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha