شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
راهپیمایی ۱۳ آبان

​حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: از همه شما اساتید، روحانیون و حوزویان درخواست دارم که با حضور در مساجد و هیات ها این خطرات و برنامه های استکبار برای کم فروغ کردن راهپیمایی ۱۳ آبان ماه را گوشزد نمایند و ملت را نسبت به این توطئه بیدار و هوشیار نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان، عصر پنج شنبه در جمع معاونین حوزه علمیه استان کردستان اظهار داشت: یکی از صفات بارز و شاخص ملت ایران حضور در صحنه های حساس انقلاب اسلامی بوده است و مردم این کشور قریب به 40 می باشد که این مهم را به اثبات رسانده اند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امروز هم که انقلاب اسلامی در حساس ترین موقعیت تاریخی خود قرار دارد و دشمنان همگی به دنبال تضعیف آن هستند، همه وظیفه داریم برای دفاع از این انقلاب مردمی و اسلامی وارد میدان شویم.

وی حضور مردم در عرصه های ملی را مایه یاس و دشمنی بیشتر معاندان این نظام و انقلاب خواند و افزود: در هر مراسم و برنامه ای که در سطح ملی داشته ایم؛ حضور مردم انقلابی و مومن ایران شگفت انگیز بوده است تا جایی که تمام رسانه های دنیا نسبت به حضور مردم ایران در عرصه های ملی مات و مبهوت مانده اند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه 13 آبان روز استکبارستیزی قرار داریم، گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی یکی از مراحل سرنوشت ساز در مسیر نظام بوده است. این روز را باید انقلاب دوم مردم ایران دانست. در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام(ره) لانه جاسوسی آمریکا را به تسخیر خود در آوردند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان تصریح کرد: آمریکا در به اصطلاح سفارخانه خود در تهران بسیاری از توطئه ها را علیه نظام و انقلاب جمهوری اسلامی پی ریزی می کرد که این دسیسه ها توسط دانشجویان پیرو خط امام لو رفته و تمام نقشه های دشمنان برای براندازی جمهوری اسلامی نقش بر آب شد.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه حضور مردم ایران در راهپیمایی سیزدهم آبان ماه امسال بسیار حساس و کلیدی است، گفت: دشمنان با استفاده از رسانه های بی شمار خود از هم اکنون مردم را برای حضور در این راهپیمایی بزرگ مردمی برحذر و مایوس می کنند و دست به هر ترفندی می زنند که راهپیمایی امسال 13 آبان کم فروغ باشد.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در ادامه تاکید کرد: از همه شما اساتید، روحانیون و حوزویان درخواست دارم که با حضور در مساجد و هیئت ها، خطرات و برنامه های استکبار برای کم فروغ کردن راهپیمایی 13 آبان ماه را گوشزد نمایند و ملت را نسبت به این توطئه بیدار و هوشیار نمایند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال هم به یمن و برکت نظام جمهوری اسلامی و به پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی این انقلاب همه یکصدا و یکدل با حضور در راهپیمایی سیزده آبان مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهیم زد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha