پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه نوشهر

عضو شورای حوزه علمیه مازندران به انتشار سند الگوی پیشرفت پایه اسلامی، ایرانی برای سال ۱۴۴۴ اشاره کرد و گفت: این ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند عامل برون رفت از بسیاری از مشکلات باشد.

حجت الاسلام  و المسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران به انتشار سند الگوی پیشرفت پایه اسلامی، ایرانی برای سال 1444 اشاره کرد و گفت: این ابلاغیه رهبر معظم انقلاب اسلامی می تواند عامل برون رفت از بسیاری از مشکلات باشد.

وی بر ضرورت بهره گیری از توان همه نخبگان و فرهیختگان کشور در اجرایی شدن این الگوی پیشرفت تأکید کرد و افزود: اجرای دقیق این سند موجب تحقق اهداف و آرمان های انقلاب و نظام اسلامی خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را چند برابر خواهد کرد، بیان داشت: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور تحقق عملی این سند بهره گرفته شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره با اشاره به این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک الگوی موفق حکومت دینی است، خاطرنشان کرد: ایران در سایه این نظام دینی امروز به یکی از کشورهای قدرتمند جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران در همه بخش ها وابستگی کامل به غرب داشت، بیان داشت: اما انقلاب اسلامی استقلال و آزادی را به این ملت بزرگ هدیه داد.

امام جمعه نوشهر با اشاره به این که امروز ملت بزرگ ایران اسلامی در سایه انقلاب یک کشور قدرتمند در جهان محسوب می شود، تصریح کرد: این ملت امروز عزتمدانه و مقتدرانه در برابر  قدرتمندان و زورگویان عالم ایستاده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه این پیشرفت ها در سایه عمل به دین و ارزش های الهی به دست آمده است، بیان داشت: حفظ عزت و اقتدار این کشور نیز در گرو عمل به مفاهیم ناب دینی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همه پیشرفت های کشورمان باید بر مبنای آموزه های دینی باشد، ادامه داد: در حالی دشمنان و معاندان انقلاب، دین را عامل عقب ماندگی ملت ها عنوان می کردند که امروز ملت ایران در سایه دین یکی از قدرتمند ترین ملت های جهان محسوب می شود.

وی با بیان این که در آستانه چهل سالگی انقلاب شاهد پیشرفت های شگرفی در عرصه های مختلف این کشور هستیم، بیان داشت: همه پیشرفت ها در سایه حکومت دینی حاصل شده و باید تلاش کنیم این مسیر را با قدرت تا رسیدن به قله های پیشرفت و تعالی ادامه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در ادامه سخنان خود تلاش دشمن در القای ناکارآمدی انقلاب و نظام اسلامی را شکست خورده دانست و خاطرنشان کرد: پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی در عرصه های مختلف موجب حیرت دشمنان این ملت شده است و تلاش می کنند این پیشرفت ها را نادیده بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha