جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد خواجوی

حجت‌الاسلام‌ خواجوی گفت: ۲۰ سال گذشته کسانی جرأت بیان مسائلی را در پستوی خانه‌شان نداشتند ولی امروز این جرأت را پیداکرده‌اند که در پشت میز خطابه‌های جمهوری اسلامی حرف‌های اشتباه خود را بیان کنند و ما حزب اللهی‌ها باید جلوی این مسئله بایستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام‌  محمد خواجوی رئیس مجمع عالی بسیج استان قم شب گذشته در گردهمایی «نه به بن‌بست FATF» در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان قم بیان داشت: امام خمینی(ره) علت اصلی فعالیت در نظام اسلامی را آماده‌سازی ظهور معرفی می‌کنند و دراین‌باره می‌گویند هر کس غیرازاین هدف را در نظر داشته باشد، حقوقی که می‌گیرد حرام است.

وی تصریح کرد: امروزه دشمن، انقلاب اسلامی را بزرگ‌ترین مشکل بر سر راه خود می‌بیند، دشمن برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌ریزی‌های فراوانی را انجام داده است، در مرحله نخست سند 2015 را طراحی کرد و بعدازاینکه جواب نگرفت سند 2030 را مطرح کرد.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم ابراز داشت: کنار زدن ولایت‌فقیه در نظام اسلامی و یا از بین بردن قدرت ولایت در کشور ایران هدف اصلی برنامه‌های دشمنان اسلام است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار بابا بسیجیان در ورزشگاه آزادی به‌صراحت اعلام می‌کند که کسانی که مطلوب دشمنان را ترویج می‌دهند به تحقیق خیانت‌کار محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام‌ خواجوی گفت: تصویب برجام در پاویون فرودگاه و گذشتن از خطوط قرمز چه نتیجه‌ای برای ایران داشته است و چه نتیجه‌ای برای دشمنان اسلام؟.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی افراد حزب الهی داخل کشور فقط غر می‌زنند و این در حالی است که عناصر فتنه به دنبال فعالیت حداکثری هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج استان قم گفت: ما میلیاردها سال نوری با تفکر رهبر معظم انقلاب فاصله‌داریم و کسانی همچون پوتین، رئیس‌جمهور ترکمنستان و رئیس‌جمهور بولیوی رهبر معظم انقلاب را شناخته‌اند.

وی مطرح کرد: وقتی به معلم انقلابی می‌گوییم، چرا ساکتی می‌گوید که رتبه اداری‌ام خراب می‌شود، دانشجو استاد دانشگاه و همه اقشار بهانه‌ای برای خود تراشیده‌اند و سؤال اینجا است که چه زمانی برای اسلام و انقلاب می‌خواهید کارکنید؟.

حجت‌الاسلام‌خواجوی اظهار داشت: کثرت با بچه انقلابی‌ها است و برای دست‌یابی به موفقیت باید کار تشکیلاتی انقلابی صورت بگیرد.

وی در پایان گفت: 20 سال گذشته کسانی جرأت بیان مسائلی را در پستوی خانه‌شان نداشتند، ولی امروز این جرأت را پیداکرده‌اند که در پشت میز خطابه‌های جمهوری اسلامی حرف‌های اشتباه خود را بیان کنند و ما حزب اللهی‌ها باید جلوی این مسئله بایستیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha