جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با تاکید بر اینکه رسیدن به چهل سالگی انقلاب مرهون تدابیر ولایت است، گفت: رهایی از بند وابستگی به جبهه استکبار و پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی موجب افتخار است.

حجت الاسلام قدرت الله خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تمسک به آیه 30 سوره مبارکه فصلت«إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ» آنان که گفتند: محققا پروردگار ما خدای یکتاست و بر این ایمان پایدار ماندند فرشتگان رحمت بر آنها نازل شوند (و مژده دهند) که دیگر هیچ ترسی (از وقایع آینده) و حزن و اندوهی (از گذشته خود) نداشته باشید و شما را به همان بهشتی که (انبیا) وعده دادند بشارت باد، گفت: اطاعت مردم از ولایت و ماندگاری به پای ارزشهای دینی مستوجب رحمت الهی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب تصریح کرد: مسئولین بدانند که نفس کشیدن در فضای نظام اسلامی به برکت خون شهدا و استقامت مردم در مقابل مشکلات است.

 وی خدمات نظام اسلامی در مقام مقایسه با رژیم طاغوت همانند شب و روز است، ادامه داد: وضعیت ایران قبل از انقلاب از لحاظ بهداشت، سواد و امکانات رفاهی و... در ردیف کشورهای عقب مانده بود.

حجت الاسلام خدابنده لو با بیان اینکه رمز ایستادگی مردم مومن و همیشه در صحنه ولایت پذیری است، اظهار کرد: فهم دینی و بصیرت انقلابی مردم در برابر جبهه استکبار ثمره تاسی حضرت امام(ره) به نهضت خونبار حسینی(ع) است.

وی با اشاره به اینکه حدود چهل سال است که مردم انقلابی دست ردّ به سینه استعمارگران زده اند، گفت: جانفشانی مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مدافعین حریم و حرم ریشه در اعتقاد عمیق به باورهای دینی است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت مطلع الفجر گیلانغرب با تاکید بر اینکه رسیدن به چهل سالگی عمر انقلاب مرهون تدابیر ولایت است، افزود: پیشرفت همه جانبه نظام اسلامی و رهایی از بند وابستگی جبهه استکبار موجب افتخار است.

حجت الاسلام خدابنده لو با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به عنوان الگو در سطح جهان و منطقه خاورمیانه، موجب نگرانی استعمارگران قرارگرفته، ابراز داشت: دشمنی استکبار جهانی و راه اندازی جنگهای نیابتی در منطقه توسط عمال مرتجع عربی، عِبری، حاکی از صدور انقلاب و بیداری ملت های مظلوم و تشنه عدالت است.

وی اهداف انقلاب اسلامی را در مقایسه با سایر جنبش های مردمی در دنیا متفاوت دانست و گفت: تاسی به قیام کربلا و امید به ظهور منجی موجب پیروزی جبهه حق در برابر کفر و الحاد جهانی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha