سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
اربعین

حوزه/ امام جمعه ورزقان از افرادی که شرایط حضور در پیاده روی اربعین دارند خواست در این حماسه بزرگ شیعیان شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت ‌الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان، امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی شیعیان در پیاده روی اربعین حسینی، تصریح کرد: راهپیمایی اربعین، اقتدار مسلمانان را نشان می دهد و براین اساس لازم است افرادی که شرایط حضور در این راهپیمایی را دارند شرکت کنند.

حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به تلاش دشمن برای سیاه نمایی علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان می ‌خواهند افکار عمومی را علیه کشور منحرف کنند؛ اما همه دنیا می دانند تصویرسازی که علیه ایران صورت گرفته، جز تبلیغات چیزی نیست.

امام جمعه ورزقان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور از سران سه قوه خواست احساس مسئولیت بیشتری نسبت به حل مشکلات داشته باشند.

وی ادامه داد: همه مسئولان کشور از مشکلات اقتصادی اطلاع دارند و با مردم همدرد هستند اما همدرد بودن کافی نیست و باید در تصمیم گیری ها قاطعانه عمل کنند.

حجت الاسلام پورمحمد با اشاره به برنامه پیشرفت ایرانی اسلامی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرد: ترامپ که از عمر چند ماهه جمهوری اسلامی ایران سخن می گوید، باید بداند کشور برنامه ۵۰ ساله تدوین کرده که سه پیام اقتدار، امید و تدبیر را برای جهانیان دارد.

امام جمعه ورزقان با اشاره به انواع جنگ های تحمیلی دشمن علیه ایران تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی دشمن چندین جنگ را علیه  کشور تحمیل کرده، از جنگ تحمیلی نظامی و سخت گرفته تا جنگ فرهنگی و روانی و اخیر هم جنگ اقتصادی که در همه‌ این جنگ ها ملت بزرگ ایران پیروز شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha