جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست سياسي در مدرسه علميه حضرت نرجس(س)ساري

حوزه/رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی با تبیین fatf و ابعاد گوناگون خطرهای احتمالی پذیرش کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم، گفت: در صورت تصویب این لایحه، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، دانشگاه صنعتی شریف، سپاه قدس و سردار سلیمانی، و ... مجرم و حامیان تروریست محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندان، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود نبویان در نشست سیاسی دانش آموختگان مدرسه علمیه حضرت نرجس( سلام الله علیها) ساری، بیان کرد: دشمنان طی سالهای بعد انقلاب، مشکلاتی مانند جنگ تحمیلی هشت ساله، سازماندهی گروه های ضد انقلاب در کردستان و خوزستان، فتنه سالهای 78 و  88 و تحریم های گوناگون، را به ملت ایران تحمیل کردند،  اما انقلاب اسلامی ما، همه این مشکلات را با مدد الهی پشت سر گذاشته و دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل را در ایران و نیز در منطقه شکست داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر استکبار جهانی، هر روز با ترفندهای مختلف درصدد ضربه زدن به کشور  است که متاسفانه وجود برخی افراد غیرمعتقد به ارزش های اسلامی و منافع حقیقی ملت ایران، زمینه هایی را برای تحقق این هدف دشمن فراهم ساخته است.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دشمن به دنبال آن است تا با تقویت تروریست هایی مانند داعش  و ورود آنها به کشور و همچنین ایجاد اختلاف در کشورهای اسلامی، اقتدار منطقه ای ایران را که تامین کننده امنیت ملت های مسلمان است، از بین  ببرد. همچنین با توافق هایی همچون fatf و تصویب کنوانسیون هایی مانند «کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم» این اهداف خود را تحقق بخشد.

وی در پایان با تبیین fatf و ابعاد گوناگون خطرهای احتمالی پذیرش کنوانسیون بین المللی مبارزه با تامین مالی تروریسم، خاطرنشان کرد: در صورت تصویب این لایحه، وزارت اطلاعات، وزارت دفاع، دانشگاه صنعتی شریف، سپاه قدس و سردار سلیمانی، و ... مجرم و حامیان تروریست بوده و باید اموالشان مصادره  شود و در صورت محکومیت آنها توسط دادگاه های آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، باید با آن ها همکاری قضایی داشته و حتی در صورت درخواست استرداد، باید افرادی مانند سردار قاسم سلیمانی به آنها تحویل داده شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha