پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سروستانی

حجت‌الاسلام سروستانی احیا و ترویج ارزش های مکتب اسلام، ایجاد بستر مناسب جهت پشتیبانی از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه تفاهم و اخوت اسلامی در محیط کار و جامعه و افزایش بینش و آگاهی های اعضا نسبت به تداوم انقلاب اسلامی و مسائل عمومی کشور را از جمله اهداف برگزاری همایش اعضای انجمن های اسلامی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر، امروز گردهمایی اعضای انجمن های اسلامی استان، در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این مراسم در سخنانی ایجاد انسجام و تحکیم وحدت و هماهنگی فکری و علمی در فعالیت های انجمن های اسلامی، استفاده از توان بالقوه و بالفعل و تجارب نیروهای انجمن اسلامی در طراحی و برنامه ریزی های فرهنگی و دینی و تبیین و تبلیغ و گسترش فرهنگ و معارف اصیل اسلام را از رسالت های مهم انجمن های اسلامی برشمرد.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود احیا و ترویج ارزش های مکتب اسلام، ایجاد بستر مناسب جهت پشتیبانی از ارزش‌های دینی و انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه تفاهم و اخوت اسلامی در محیط کار و جامعه و افزایش بینش و آگاهی های اعضا نسبت به تداوم انقلاب اسلامی و مسائل عمومی کشور را از جمله اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

در بخش دیگری از این گردهمایی، حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در سخنانی به ارائه نکاتی در خصوص فعالیت های انجام در زمینه ارتقاء جایگاه اتحادیه انجمن های اسلامی استان پرداخت.

محمد شهبازی، کارشناس رسانه و فن‌آوری های نوین اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر در سخنانی به تبیین آسیب های فضای مجازی و همچنین استفاده از ظرفیت‌های این فضا در راستای ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه پرداخت.

حسین ادیبی، کارشناس تشکل های دینی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در بخش دیگری از این گردهمایی در خصوص چگونگی ورود اطلاعات انجمن های اسلامی در بانک اطلاعات تشکل های این سامانه در سامانه طوبی مطالبی بیان داشت.

در ابتدای این گردهمائی علی اکبر قربانی، رئیس اتحادیه انجمن های اسلامی استان بوشهر ضمن خیرمقدم به حضار گزارشی از فعالیت های این تشکل ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha