جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر»

حوزه/ نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر»، یکشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۴ در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، نشست «بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی امام موسی صدر» از سلسله نشست‌های همایش «بررسی و بازخوانی آراء و اندیشه های امام موسی صدر» به همت کانون اندیشه جوان و با همکاری‌ موسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر و بسیج دانشجویی دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود .

در این نشست که روز یکشنبه 29 مهرماه ساعت 14 در تالار الزهرا (س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد، دکتر شریف لک زایی و دکتر محمدمهدی مجاهدی به بررسی شیوه نهادسازی و مدیریت تشکیلاتی رهبر ایرانی شیعیان لبنان خواهند پرداخت.

محمدمهدی مجاهدی، استاد اندیشه‌ سیاسی مقایسه‌ای و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات و استاد مدعو دانشگاه شهید بهشتی است.

وی در دانشگاه‌های کیمبریج و آمستردام و لیدن و در آکادمی علوم هلند و دانشگاه برلین استاد مهمان و محقق ارشد بوده و صاحب تالیفات فراوان است که به صورت مستقل و یا با همکاری سایر پژوهشگران به رشته تحریر درآمده است.

شریف لکزایی، دکتری علوم سیاسی و عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و استادیار گروه فلسفه سیاسی پژوهشکده علوم و فرهنگ اسلامی است، وی همچنین دارای تحصیلات عالی حوزوی(خارج فقه و اصول) نیز می باشد. گرایش مطالعاتی و پژوهشی او اندیشه سیاسی و فلسفه سیاسی است.

لکزایی تا کنون چندین دوره در دانشگاه ها و مراکز علمی تدریس کرده و در برخی از همایش‌ها به ارایه مقاله و سخنرانی پرداخته است. از وی کتابها و مقالات متعددی منتشر شده است.

کانون اندیشه جوان از همه علاقه‌مندان برای حضور در این نشست دعوت به عمل می‌آورد.

نشانی و زمان نشست: تالار الزهرا(س) دانشکده مدیریت دانشگاه شهید بهشتی / یکشنبه 29 مهر، ساعت 14

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha