سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
تجلیل

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: مسئولان وظیفه دارند براساس ابلاغ ها و سندهایی که رهبر معظم انقلاب ارائه می‎دهند، به جوانان میدان بدهند، البته این بدان معنا نخواهد بود که از تجربیات پیشکسوتان استفاده نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، در مراسم تجلیل از طلاب نمونه مدرسه علمیه مولاوردیخان گفت: با توجه به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانان موتور پیشران و پیشروی انقلاب هستند، مسئولان در کنار حمایت های خود از جوانان و انتقال تجربه هایشان به آنان، برای دستیابی به اهداف انقلاب از ظرفیت های نسل جوان استفاده کنند.

وی بیان کرد: مسئولین وظیفه دارند براساس ابلاغ ها و سندهایی که رهبر معظم انقلاب ارائه میدهند، به جوانان میدان بدهند، البته این بدان معنا نخواهد بود که از تجربیات پیشکسوتان استفاده نشود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: آنچه مشخص و مبرهن است، القای ناامیدی در بین ملت ایران و امت اسلامی از سوی دشمن است و همه تلاش ها برای جلوگیری از برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب است، حال آن که ما در حال آماده سازی چشم اندازهای نود ساله انقلاب هستیم.

وی با اشاره به لزوم  حضور طلاب در عرصه های مختلف نظام جمهوری اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز نگاه ملت و جوانان به شما سربازان حضرت ولی عصر(عج) است، لذا دستاوردهای انقلاب اسلامی که خون بهای هزاران شهید والا مقام است را برای مردم تبیین کنید.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با همه تهدیدها و تحریم ها توانسته به سلامت از بحران ها عبور  کند، بنابراین همه وظیفه داریم قدردان این نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا باشیم.

وی در پایان به حضور ملت ایران در مراسم پیاده روی اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: اهمیت اربعین حسینی در این است که مردم با پای پیاده مسیر نجف به کربلای معلی را با خلوص مثال زدنی طی طریق کرده و به سرزمین نینوا وارد می شوند؛ پیام این حضور عشق و ارادت به سالار شهیدان و اسرای دشت کربلا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha