سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
علی‌‌حسین حسین زاده معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان

حوزه/ حسین زاده با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای عالم به درختی تنومند تبدیل شده است، گفت: امروزه جهانیان برکات درخت تنومندی را می‌بینند که نهال آن با خون شهدا، علما، دانشمندان و اندیشمندان ایرانی کاشته شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، علی‌حسینِ حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، امروز در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان خوزستان، با اشاره به تشکیل کمیته‌های مرتبط با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان، بیان داشت: واقعیت آن است که عملکرد برخی کمیته‌ها و دستگاه‌ها خیلی رضایتمند نبوده اما برخی دیگر عملکرد قابل توجهی داشتند و امیدواریم که سایر فعالیت‌ها نیز مطلوب و مؤثر باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، با تأکید بر اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای عالم به درختی تنومند تبدیل شده، گفت: امروزه جهانیان برکات درخت تنومندی را می‌بینند که نهال آن با خون شهدا، علما، دانشمندان و اندیشمندان ایرانی کاشته شده بود.

حسین زاده، با بیان اینکه انقلاب اسلامی به تشیع و اسلام جان دوباره داد، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید مردم و جهانیان را از عملکرد انقلاب اسلامی مطلع کنند که قطعاً روابط عمومی انقلابی و جهادی بهترین نقش را خواهد داشت.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha