جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/ جلسه شورای روابط عمومی‌های استان خوزستان، با حضور قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جلسه شورای روابط عمومی‌های استان خوزستان، امروز در سالن جلسات ساختمان استانداری خوزستان برگزار شد.

در این نشست که با حضور جمعی از مسئولان و همچنین نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد، بر لزوم اطلاع‌رسانی دقیق مسائل روز به عامه مردم تأکید و مطرح شد که ملت، نقشی اساسی در حماسه‌آفرینی تاریخ انقلاب اسلامی داشته و خواهند داشت.

نقش روابط عمومی‌ها در فعال کردن نهادها

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در این نشست، با بیان اینکه روابط عمومی پل ارتباطی میان مردم، حاکمیت و دستگاه‌هاست است، گفت: روابط عمومی زبان گویای عملکرد حکومت و نظام اسلامی است که چنین عملکردی را بیان و به مردمی که صاحبان اصلی انقلاب هستند، می‌رساند.

وی با اشاره به نقش روابط عمومی‌ها در پویا و فعال کردن نهادها، اظهار داشت: همان‌طور که امام راحل بیان داشت «باید عملکرد نظام و دستاوردهایش را به صاحبان اصلی منعکس کرد» و خوشبختانه انقلابی که روزی یک نهال کوچک بود امروز به درختی تنومند تبدیل شده است.

نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای عالم به درختی تنومند تبدیل شده است

همچنین، علی‌حسینِ حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، با اشاره به تشکیل کمیته‌های مرتبط با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در خوزستان، بیان داشت: واقعیت آن است که عملکرد برخی کمیته‌ها و دستگاه‌ها خیلی رضایتمند نبوده اما برخی دیگر عملکرد قابل توجهی داشتند و امیدواریم که سایر فعالیت‌ها نیز مطلوب و مؤثر باشد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، با تأکید بر اینکه نهال انقلاب اسلامی با خون شهدای عالم به درختی تنومند تبدیل شده است، گفت: امروزه جهانیان برکات درخت تنومندی را می‌بینند که نهال آن با خون شهدا، علما، دانشمندان و اندیشمندان ایرانی کاشته شده بود.

لازمه عبور از پیچ سرنوشت‌ساز تاریخی همدلی عملی ملت و دولت است

بر اساس این گزارش، نصرالله لطفی، در بخش اصلی این نشست، با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروزه نیازمند وحدت و همدلی عملی ملت و دولت با وجود همه گرایش‌ها و سلایق سیاسی برای عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز هستیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروزه نظام سلطه پس از انواع جنگ، تحریم و توطئه دچار یاس و ناامیدی نسبت به شکست مقاومت و نظام اسلامی شده، گفت: اکنون دشمن با همه توان در تلاش برای ایجاد یأس و ناامیدی در میان مردم از طریق ضربه زدن به وضعیت معیشتی و اقتصاد دارد تا بدین تربیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار و از منظر مردم محو کند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha