سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
نصرت الله لطفی ، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

حوزه/ لطفی، لازمه عبور از پیچ سرنوشت‌ساز تاریخی را همدلی عملی ملت و دولت خواند و گفت: اکنون دشمن با همه توان در تلاش برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان مردم از طریق ضربه زدن به وضعیت معیشتی و اقتصاد دارد تا بدین تربیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار و از منظر مردم محو کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نصرت‌الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، امروز در جلسه شورای روابط عمومی‌های استان خوزستان، با تأکید بر اقدام به‌موقع و اثرگذار در لحظه مناسب، گفت: نگاه مسئولان به چهلمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی، نگاهی سازمانی باشد؛ چراکه رویدادهای امروز ایران، جهانی بوده در لحظه به اقصا نقاط عالم، مخابره می‌شوند.

وی ادامه داد و گفت: امروزه یکی از اساسی‌ترین نیازها، شاخص لحظه‌ای و انجام کار متناسب با آن لحظه است، که قطعاً با چنین شاخصی سربلند و بر دشمنان پیروز می‌شویم.

لطفی، با تأکید بر اینکه باید مسئولان به این باور برسند که دشمن، دشمن است، اضافه کرد: این باور به معنای واهمه و ترس نیست! بلکه برای شناخت توطئه‌ها و دسیسه‌ها است تا بر این اساس دفاع لحظه‌ای داشته باشیم.

وی، جنگ اقتصادی و القای روحیه نا امیدی در مردم را استراتژی جدید دشمن دانست و اظهارداشت: اکنون دشمن با همه توان در تلاش برای ایجاد یأس و نا امیدی در میان مردم از طریق ضربه زدن به وضعیت معیشتی و اقتصاد دارد تا بدین تربیت دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار و از منظر مردم محو کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارداشت: امروزه نیازمند وحدت و همدلی عملی ملت و دولت با وجود همه گرایش‌ها و سلایق سیاسی برای عبور از پیچ تاریخی و سرنوشت‌ساز هستیم.

لطفی، در پایان با تأکید بر لزوم انعکاس دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در سطح بین‌الملل، گفت: دشمن با استفاده از وطن‌فروشان داخلی و خاندان پهلوی در تلاش برای جنایات و خیانت‌های بیشمار رژیم منحوس پهلوی است که جوانان به‌ویژه روحانیون، باید نسبت به آن هوشیار باشند.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha