پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
صدها نظامی صهیونیستی به روستایی در طولکرم یورش بردند

حوزه/ در یورش روز گذشته صهیونیست ها به طولکرم، یک مدرسه محاصره شده و صدها نظامی اسرائیلی با حمله به مدرسه و خانه های مردم، به تفتیش وحشیانه متوسل شدند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، صدها نظامی صهیونیستی روز گذشته به روستای شویکا در شمال کرانه باختری شهر طولکرم حمله کرده و مدرسه روستا را مورد محاصره قرار دادند. سپس نظامیان صهیونیست به داخل مدرسه یورش برده و دست به تفتیش زدند.

به گفته منابع خبری تولکرم، این مدرسه پیش از این نیز مورد یورش نظامیان قرار گرفته بود و بار دیگر صهیونیست ها به آنجا حمله کرده و تمام منطقه را محاصره کرده اند. صدها نظامی همچنین با گذاشتن موانع از ورود یا خروج مردم فلسطین در منطقه جلوگیری می کردند.

این منابع در ادامه نوشتند که ارتش اسرائیل همچنین به مناطق دیگری از طولکرم حمله کرده و با استفاده از بلندگوهایی از اشرف نعالوه خواسته اند خودش را تسلیم کند.

ارتش اسرائیل همچنین دو بولدوزر نظامی زرهی را به منطقه مدرسه آورده و سعی در محاصره و منزوی ساخته روستا شویکا در طولکرم شد.

به ادعای اسرائیل، اشرف نعالوه در شهرک غیرقانونی بارکان در کرانه باختری اقدام به تیراندازی کرده که منجر به هلاکت دو شهرک نشین صهیونیستی شده است.

لازم به ذکر است نظامیان اسرائیلی در چند روز گذشته یورش های خشونت آمیز  متعددی علیه مردم و خانه هایشان و منازل خویشاوندان نعالوه انجام داده اند و تاکنون چندین نفر از اعضای خانواده وی را از جمله پدر، مادر، خواهران و برادرانش را ربوده اند و حکم فوری برای تخریب خانه والدین وی نیز صادر شته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha