پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام آل هاشم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: نیروهای مسلح و بخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران، طبق یک نظرسنجی محبوبیت ویژه‌ای در بین مردم دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، شامگاه روز شنبه، در جمع کارکنان عقیدتی سیاسی های ارتش در استان آذربایجان شرقی و خانواده آنان اظهار داشت: از حضور در جمع همکاران سابقم بسیار خوشحالم و خاطرات فراوانی برایم تجدید می شود.

وی افزود: سازمان عقیدتی سیاسی تلاش فراوانی در زمینه فرهنگی انجام داده است و تنها سازمانی است که می تواند ادعا کند مسابقات قرآنی را از اول انقلاب بطور منظم و در بالاترین سطح برگزار کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بهترین مساجد، حسینیه ها و زینبیه ها به دست ارتش جمهوری اسلامی ساخته  شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اذعان داشت: عقیدتی سیاسی ارتش اکثرا در بین نیروهای مسلح و گاها در میان کل سازمان های دولتی نیز جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است.

وی با تاکید بر اینکه کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی باید ارزش کار فرهنگی خود را بدانند، افزود: در مناسبت های مذهبی مختلف مثل ایام اعتکاف و شب های قدر، بیشترین حضور مربوط به نیروهای مسلح است که همه این ها از برکات سازمان عقیدتی است. خانواده های این عزیزان نیز همکاری خوبی دارند که باید از آنها نیز قدردانی کرد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: جامعه نیروهای مسلح و بخصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران، طبق یک نظرسنجی معتبر از محبوبترین قشرها هستند و مردم خدمتگذاران خود در نیروهای مسلح را از ته دل دوست دارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیان داشت: امام خمینی(ره) در تشکیل و مقام معظم رهبری در بسترسازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ابتدای انقلاب، نقش بی بدیلی را ایفا کردند چرا که بنی صدر مخالفت شدیدی با حضور روحانیت در ارتش داشت.

وی اضافه کرد: عده ای در این خیال بودند که ارتش از بین برود ولی امام خمینی(ره) بدنه ارتش را به خوبی شناخته بودند و مقابل توطئه هایی این چنین ایستادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha