چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
 خواهران

حوزه / نشست اخلاقی با موضوع «نقش ایمان در زندگی انسان» در مدرسه علمیه الزهراء(س) فریدن برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، نشست اخلاقی با موضوع «نقش ایمان در زندگی انسان»، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه الزهراء(س) فریدن برگزار گردید.

حجت الاسلام قاسم جمشیدی، مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) شهر داران در این نشست گفت: بهترین چیزی که می شود به وسیله آن به قرب الهی رسید و زمینه همه توسلات است، ایمان به خدا و رسول اوست.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) شهر داران ادامه داد: بهتر است در خانه، مصلی، یعنی جایی مخصوص عبادت داشته باشیم؛ بهتر است این مکان جایی باشد که قاب عکس، در، پنجره و... نباشند.

حجت الاسلام جمشیدی، پنج هدف زوار امام حسین(ع) را رضایت خداوند، پیوند با امام، شاد کردن قلب پیامبر(ص)، پاسخگو بودن به امر امام(ع) و خشمگین کردن دشمنان اهل بیت(ع) دانست و گفت: هدف دشمنان از بین بردن یاد و نام اهل بیت(علیه السلام) است.

مدیر مدرسه علمیه خاتم الانبیاء(ص) شهر داران گفت: ایمان به خدا و رسولش بهترین نعمت هاست و کسانی که سر تعظیم در مقابل خدا و رسولش فرود نیاورند، مورد عقاب قرار می گیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما نباید به خاطر میل خودمان و بهانه ها و تنوع در زندگی و قضاوت های عجولانه از پیامبر(ص) سبقت بگیریم، بلکه باید مطابق دستورات الهی عمل نماییم، آنچه که حکم خداست در آن اعمال نظر شخصی نکنیم که بهترین تقرب به خداست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha