پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام محمد رضا ضیغمیان

حوزه/ حجت الاسلام ضیغمیان با اشاره به برنامه های ویژه برای طلاب یزد در مسیر پیاده روی اربعین گفت: تمامی کلاس های درس طلاب یزد در روز اعزام به پیاده روی اربعین دایر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد رضا ضیغمیان، در جمع طلاب عازم به سفر معنوی اربعین حسینی استان یزد در مدرسه علمیه مصلی، با بیان اینکه طلاب در مسیر پیاده روی اربعین حسینی نکات بهداشتی را رعایت کنند، گفت: با توجه به این شیوه طبخ غذا در عراق نسبت به ایران متفاوت است، طلاب باید نسبت به خورد و خوراک خود دقت نظر داشته باشند.

معاون آموزش مدرسه علمیه شفیعیه استان یزد در ادامه با بیان اینکه طلاب یزد در تاریخ  یکم آبان ماه برای پیاده روی اربعین اعزام می شوند، گفت: لازم به ذکر است که دروس ساعت اول و دوم تمامی مدارس علمیه که طلابشان به عتبات اعزام می شوند برگزار می شود و تعطیل نخواهد بود.

وی با بیان اینکه در مسیر پیاده روی اربعین برنامه های مختلفی برای طلاب در نظر گرفته شده، تصریح کرد: عزاداری، سخنرانی، مداحی مادحین اهل بیت در مسیر نجف به کربلای معلی هر شب در موکب ها برقرار می باشد.

حجت الاسلام ضیغمیان 11 آبان ماه را تاریخ بازگشت طلاب یزد از پیاده روی اربعین حسینی عنوان کرد و اظهار داشت: پس از اینکه روز جمعه طلاب به استان یزد بازگشتند، از روز شنبه 12 آبان ماه کلاس های درس مدارس علمیه به صورت رسمی فعالیت خود را از سر خواهند گرفت.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha