پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست سیاسی مدرسه علمیه امیرالمومنین ع رشت

حوزه/ به همت معاونت تهذیب و پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت و در راستای بصیرت افزایی طلاب و مبلغین حوزه و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) برگزار گردید و طی آن معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان طی سخنانی به تحلیل فضای سیاسی کشور و منطقه پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از رشت، شامگاه روز شنبه نشست سیاسی-بصیرتی در مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت برگزار شد.

حجت الاسلام کشاورز معاون تهذیب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در رشت، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه انقلابی ماندن حوزه های علمیه، خاطرنشان کرد: این نشست ها در راستای افزایش بصیرت سیاسی و قدرت تحلیل جریانات مختلف توسط طلاب برگزار می شود و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در هفته های آتی نیز استمرار خواهد داشت.

لازم به ذکر است این برنامه به همت معاونت تهذیب و پایگاه بسیج طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) رشت و در راستای بصیرت افزایی طلاب و مبلغین حوزه و با حضور طلاب و اساتید مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) برگزار گردید و طی آن محمدمهدی نیازمند، معاونت سیاسی سپاه قدس گیلان طی سخنانی به تحلیل فضای سیاسی کشور و منطقه پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha