جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رضایی معاون سیاسی سپاه استان بوشهر

حوزه/ رضایی بر همراهی با مسئولان برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: از فضای تحریم نیز با کمک جوانان این کشور عبور خواهیم کرد اما لازمه اصلی و سریعتر این کار بازگشت به تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در عرصه ی خدمت رسانی به این ملت بزرگ است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، محمد رضایی، امروز در نشست بصیرتی سیاسی در مدرسه علمیه مهدی موعود(عج) دیّر، گفت: امروز باید برخی ها باور کنن در جنگ اقتصادی با دشمن هستیم، دشمنی که با استفاده از تمام تجارب خود در طول تاریخ ظالمانه اش به دشمنی با ملت مسلمان ایران و انقلاب اسلامی آمده است.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: از این رو اگر باور کردیم که جبهه جدید مستکبران عالم، با تحریم اقتصادی، عملیات روانی، عملیات عملی به جنگ با ما آمده است آنوقت با تمام وجود تلاش خواهیم کرد و دو هفته نماینده مجلس به تعطیلات نمی رود، ساعت ۹سرکار نمی آییم که ساعت 14 به خانه رویم بلکه شبانه روز تلاش خواهیم کرد تا ترفندهای دشمن در وزارت خبیثه خزانه داری آمریکا و متحدین غربی اش را بهم بزنیم.

وی به صحبت های ظریف در مجلس پیرامون FATF  اشاره کرد و اظهار داشت: اینکه وزیر خارجه ما در مجلس با این مفهوم می گوید که «تضمین نمی کنیم که تصویب کاملFATF  مشکل راحل کند، ولی تضمین می دهیم جلوی بهانه جویی آمریکا گرفته شود» این حرف به مراتب بدتر از تصویب هر معاهده ای است در این حرف که ان شاءالله ناخواسته گفته شده است بدترین پیام ها به طرف مقابل منتقل می شود.

رضایی ادامه داد: باید از آقای ظریف پرسید، سیاستمداران شیطانی آمریکا اساسا با ماهیت انقلاب ما که بدنبال زمینه سازی حکومت جهانی مهدویت است، مشکل دارند، آیا حاضرید از امام زمان(عج) دست بردارید؟ آیا حاضرید خوی استکباری ظالمانه آمریکا را بپذیرید؟ و اگر نپذیرید با بهانه جویی آمریکا چکار می کنید؟

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه امروز تفکر لیبرالی و تلاش این تفکر برای عمق زدایی از ماهیت ناب انقلابی باید بخوبی تبیین شود، تصریح کرد: مولفه های قدرت و پیشرفت های علمی در انقلاب اسلامی اینقدر زیاد است که هر تهدیدی را می تواند به فرصتی بی بدیل تبدیل کند همان گونه که مثلث عربی عبری و غربی با محوریت آمریکا با تاسیس داعش بدنبال تصرف سوریه و عراق و هم مرزی با جمهوری اسلامی بود، تا بتواند امنیت ما را با خطر جدی مواجه کند؛ در حالی که امروز بعد از سال ها جبهه مقاومت در سوریه و عراق جانی دوباره گرفته و ارتش بسیج جهانی مقاومت اسلامی بر مرزهای سرزمین های اشغالی اشرافیت خاصی پیدا کرده و این رژیم اشغالگر متزلزل تر از هرزمانی امروز تهدید نابودیش را با تمام  وجودش حس می کند.

رضایی بر همراهی با مسئولان برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: از فضای تحریم نیز با کمک جوانان این کشور عبور خواهیم کرد؛ اما لازمه اصلی و سریعتر این کار بازگشت به تفکر انقلابی و مدیریت جهادی در عرصه ی خدمت رسانی به این ملت بزرگ است تا نگاه به غرب در دل برخی ها کورسویی داشته باشد، برخی مشکلات خواهد بود، مگر اینکه به قدرت این ملت و شعار توانستن این ملت باور قلبی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha