جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امروز دو خطر گردبادها یعنی شبهه‌ها و گرداب‌ها یعنی شهوت‌ها کیان جامعه اسلامی را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار روحانیان مبلغ، با اشاره به رسالت روحانیان و مبلغان در جامعه دینی، اظهار کرد: ما مبلغان دین موظفیم آرمان‌های دینی را به مردم بشناسانیم و آسیب‌ها را هم بشناسیم و بشناسانیم.

وی گفت: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند: از سه آسیب که امت من را بعد از من تهدید می‌کند می‌ترسم؛ ضلالت بعد از معرفت، شهوت شکم و شهوت جنسی و فتنه‌ها و بر این اساس ارتجاع و عقب‌گرد از دین یکی از آسیب‌هایی است که امت بعد از پیغمبر(ص) را تهدید می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی افزود: دشمن با ایجاد کانال‌ها و شبکه‌های انحرافی در پی از بین بردن اعتقادات جوانان بوده و از این طریق آن‌قدر تبلیغ می‌کند تا اعتقادات امت اسلامی را بساید.

وی خاطرنشان کرد: خطر سست شدن دین و اعتقادات و علامت سؤال قرار دادن در برابر نسل جدید از تهدیدهایی است که دشمنان برای از بین بردن اعتقادات جامعه دینی در پیش گرفته‌اند، ازاین‌رو باید رهبران جلوی رهزنان را بگیرند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: خطر شهوت شکم آن‌قدر آفت‌زا است که می‌تواند جامعه را ازنظر اقتصادی مورد خطر قرار دهد و امروز در کشور ما دشمنان در حال ایجاد مشکلات اقتصادی هستند، تا بتوانند جامعه را نسبت به نظام اسلامی بدبین کنند که این یک تهدید بزرگ است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: بر این اساس باید گردبادها یعنی شبهه‌ها و گرداب‌ها یعنی شهوت‌ها کنترل شود.

به گفته وی امروز شبکه‌های شیطانی با ایجاد شبهه و ایجاد زمینه‌های شهوت به دنبال تهدید جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha