پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مدیران مدارس

حوزه/ نشست هم‌ اندیشی مدیران مدارس علمیه تبریز با هدف بررسی راهکارهای ارتقای خدمات رفاهی، فرهنگی و آموزشی طلاب و روحانیون این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز،اولین نشست هم ‌اندیشی مدیران مدارس علمیه کلانشهر تبریز، ظهر امروز به‌ منظور هماهنگی در اجرای برنامه‌ های فرهنگی و سلامت با حضور مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان ‌شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی، در این نشست از برگزاری دوره‌ های مختلف آموزشی و سلامتی ویژه طلاب و خانواده‌ های آنان خبر داد و اظهار داشت: امسال همزمان با آغاز سال تحصیلی کارگاه‌ های مختلف یک روزه با هدف ارتقای سلامتی جسمی و روانی طلاب پیش‌ بینی شده است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه‌ های مشترک فرهنگی و سلامت در مدارس علمیه تبریز خاطرنشان کرد: تعامل حداکثری میان مدیران مدارس علمیه خواهران و برادران استان با برنامه‌ های مرکز خدمات ارزشمند و راهگشا خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اهمیت برنامه‌ ریزی برای تشکیل کارگاه‌ های فرهنگی و سلامت اذعان داشت: غربالگری سلامت جسمی و روانی و برنامه‌ریزی برای سلامت براساس یافته‌ های سنجش سلامت سال ‌های قبل مورد هدف است که ساز و کارهای لازم برای اجرای این مهم ابلاغ خواهد شد.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری با تاکید بر توجه ویژه به ورزش طلاب عنوان کرد: نیازمند احداث یا اجاره اردوگاه های فرهنگی ورزشی برای برگزاری اردوهای خانوادگی و فعالیت‌ های فرهنگی هستیم که تحقق این امر نیازمند تأمین بودجه و تعامل میان نهادهای مختلف است.

در ادامه این نشست حجت الاسلام عابدی کارشناس فرهنگی و آقازاده معاون سلامت و امور بیمه‌ های مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان‌شرقی در سخنانی جداگانه به تشریح برنامه‌های این مرکز پرداختند از جمع آوری بانک اطلاعاتی طلاب و روحانیان تبریز خبر دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha