جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مدیران مدارس علمیه تبریز

حوزه/ نشست هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه تبریز به منظور بررسی راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات رفاهی، فرهنگی و آموزشی که برای طلاب و روحانیون ارائه می‎شود، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام سید ابوالفضل موسوی، در نخستین جلسه مدیران مدارس علمیه تبریز که به منظور هماهنگی بیشتر در اجرای برنامه‌های فرهنگی و سلامت در مدارس این شهر برگزار شد، برنامه‌ریزی برای تشکیل کارگاه‌های فرهنگی و سلامت را مورد تأکید قرار داد و گفت: سنجش سلامت جسمی و روانی و برنامه‌ریزی برای سلامت بر اساس یافته‌های سنجش سلامت سال‌های قبل نیز مورد هدف است که ساز و کارهای لازم برای اجرای این مهم ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی و سلامتی ویژه طلاب و خانواده‌های آنان، اضافه کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، کارگاه‌های مختلف یک روزه با هدف ارتقای سلامتی جسمی و روانی طلاب پیش‌بینی شده است که به مرور زمان برگزار می‌شود.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با تأکید بر راهگشا بودن تعامل حداکثری میان مدیران مدارس علمیه استان، بیان داشت: به دنبال جلب همکاری بیشتر برای اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی و سلامت در مدارس علمیه تبریز هستیم.

حجت الاسلام موسوی بر توجه ویژه به ورزش طلاب با احداث یا اجاره سالن‌های ورزشی اشاره کرد و افزود: احداث یا اجاره اردوگاه های فرهنگی ورزشی برای برگزاری اردوهای خانوادگی و فعالیت‌های فرهنگی مورد هدف است که تحقق این امر نیازمند تأمین بودجه و تعامل میان نهادهای مختلف است.

قابل ذکر است؛ همزمان با برگزاری جلسه هم‌اندیشی مدیران مدارس علمیه کلانشهر تبریز؛ راهکارهای ارتقای خدمات رفاهی، فرهنگی و آموزشی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت مقرر شد مصوبات نشست جهت اجرا به مدارس علمیه تبریز ابلاغ و تا برگزاری نشست دوم اجرایی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha