پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری یکی از ویژگی های حوزه علمیه و سپاه را داشتن طلاب و دانشجویان انقلابی عنوان کرد و گفت: طلاب و دانشجویانی که در کار جهادی و سازندگی شرکت می کنند در تراز انقلاب اسلامی هستند و این کار یکی از نشانه های در تراز بودن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، امروز در جلسه با طلاب و مسئولان اردوهای جهادی با تقدیر از تلاش آنان در محرومیت زدایی به روستاها و شهرها به اهمیت احسان و نیکوکاری پرداخت و گفت: احسان به معنای از خود گذشتن و کمک به دیگری برای رفع چالش های زندگی در مسائل مختلف است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: احسان فعل خدایی است و وصف خدایی دارد به همین خاطر کسی که در اردوی جهادی خدمت می کند هم فعل خدایی انجام می دهد و هم وصف خدایی پیدا می کند؛ شخص محسن محبوب خداست و خداوند متعال به تمامی اهل آسمان و زمین امر می کند که این شخص را دوست بدارند.

وی انجام کار جهادی را بسیار مهم دانست و تصریح کرد: این کار از این جهت بسیار اهمیت دارد چراکه در ساختار شخصیت انسان و هم شخصیت دینی و معرفتی و رفع چالش های زندگی بسیار موثر است.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری با بیان اینکه کار جهادی آثار و برکات بسیاری دارد گفت: این کار خیر در فطرت انسان جای دارد بدین معنا انسان از خود عبور کرده و به فضایی دست می یابد که این دست پیدا کردن نشان از شخصیت او دارد.

امام جمعه بوشهر یکی از ویژگی های حوزه علمیه و سپاه را داشتن طلاب و دانشجویان انقلابی عنوان کرد و ابراز داشت: طلاب و دانشجویانی که در کار جهادی و سازندگی شرکت می کنند در تراز انقلاب اسلامی هستند و این کار یکی از نشانه های در تراز بودن است.

وی بیان داشت: کسانی که وقت خود را در  این کار می گذارند خداوند چندین برابر به وقت آنان در زندگی برکت می دهد و به رشد زمانی دست می یابند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری افزود: روحانیت و دانشجویان در کنار سپاه وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های آن و خدمت رسانی به مردم را بر عهده دارند البته در این راه باید با دانش عمل کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha