پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تصاویر/فعالیت گروه جهادی تبلیغی مرصاد در پیاده روی اربعین پایانه مرزی مهران

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان گفت: امسال بیش از ۲۰۰ طلبه از سراسر کردستان در پیاده روی اربعین حسینی از مدارس علمیه سطح این استان حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام سعید مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین در تاریخ اسلام و حتی تاریخ بشریت از اهمیت بسیار ویژه ای برخودار است.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه اجتماع اربعین حسینی بزرگترین اجتماع جهان اسلام می باشد، گفت: خوشبختانه امسال استقبال مردم به ویژه روحانیون و طلاب استان کردستان از پیاده روی اربعین حسینی بسیار چشمگیر بوده است و علیرغم برخی مشکلات بازهم از این شور ذره ای کاسته نشده است.

حجت الاسلام مومنی تاکید کرد: امسال بیش از 200 طلبه از سراسر  کردستان در پیاده روی اربعین حسینی از مدارس علمیه سطح این استان حضور خواهند داشت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان  بیان داشت: طلاب از چند روز گذشته سفر خود را به کربلای معلی در قالب پیاده روی اربعین آغاز کرده اند.

این استاد حوزوی در ادامه بیان داشت: طبق برنامه ریزی هایی که داشته ایم این طلاب قبل چند روز قبل از اربعین به استان خود باز خواهند گشت.

حجت الاسلام مومنی در ادامه بیان داشت: برای تامین هزینه این پیاده روی مهم از تلاش ها و کمک های حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان؛ مدیر حوزه علمیه استان کردستان، خیرین سطح شهر و... تشکر و قدردانی می کنیم.

ممعاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان کردستان با اشاره به اینکه علاوه بر طلاب و روحانی کردستانی خیل عظیمی از مردم این دیار رهسپار کربلا شده اند، گفت: البته آمار دقیقی از عزیمت مردم ولایتمدار و متدین استان کردستان به کربلای معلی در این ایام در دست نداریم ولی بی شک این جمعیت در حدود 10 هزار نفر می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha