پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این‌که همکاری هرچه بیشتر دولت با مرزنشینان امری ضروری است، گفت: حمایت از فعالیت‌های مرزنشینان، حمایت از امنیت و ثبات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، ظهر امروز در دیدار با اعضای اتحادیه مرزنشینان استان، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی و قضایی در حمایت از مرزنشینان در چارچوب قانون باید تلاش کنند.

وی با اشاره به وجود برخی از مشکلات و موانع پیش روی فعالیت‌های مرزی، اضافه کرد: لازم است مسئولان مرتبط در اسرع وقت نسبت به رفع موانع و مشکلات مرزنشینان اقدام کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: اگر کشور ما از مرزهایی امن برخوردار بوده و مملکت در حاشیه‌ای امن در حال فعالیت‌های مختلف اعم از سیاسی، اقتصادی و ... است، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی مرزنشینان محرومی است که با کم‌ترین امکانات و خدمات به این مرزوبوم خدمت می‌کنند.

وی از مسئولان استان خواست در چارچوب قانون اما با سرعت عمل بیشتر نسبت به رفع مشکلات مرزنشینان اقدام کنند و تا رضایت عمومی مردم خدشه‌دار نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان این‌که همکاری هرچه بیشتر دولت با مرزنشینان امری ضروری است، گفت: حمایت از فعالیت‌های مرزنشینان، حمایت از امنیت و ثبات کشور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درخواست کرد قوانین دست و پا گیری که چندین سال از صدور آن می‌گذرد و بومی‌سازی نشده‌اند را بررسی کرده و نسبت به تسهیل آن اقدام کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha