پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 آیت الله غیاث الدین طه محمدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: این فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی است که حتی اگر یک کشور غیر مسلمان مظلوم واقع شود دفاع از آن جز دستورات دین ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان،ظهر امروز در دیدار با فرماندهان استان همدان پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس را معجزه قرآن دانست و اظهار داشت: حکومت نوپایی که امکانات چندانی نیز نداشت توانست در برابر ابر قدرت های جهان آن هم به مدت 8 سال ایستادگی کند و آن را تنها می توان معجزه قرآن نامید.

وی تاکید کرد: مردم و مسؤولان باید قدردان ایثارگری های رزمندگان باشند چرا که سرنوشت تک تک این عزیزان کتاب قطوری است که هر کدام باعث غرور و افتخار همه ایرانیان است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: اگر عده ای فریب خورده نسبت به مدافعان حرم ایراد می گیرند باید بدانند اگر شهدای حرم ما نبودند امروز باید در همدان و کرمانشاه با آنها مبارزه می کردیم.

وی تصریح کرد: اما امروز به حمدالله با قدرت نظامی که ایران اسلامی دارا است توانستیم عراق و سوریه را توسط فرزندان این مرز و بوم نجات دهیم و به امید خدا به زودی یمن را نیز از چنگال استکبار و آل سعود نجات خواهیم داد.

امام جمعه همدان اسلام را دین حمایت از مظلوم عنوان کرد و گفت: این فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی است که حتی اگر یک کشور غیر مسلمان مظلوم واقع شود دفاع از آن جز دستورات دین ما است.

وی با اشاره به قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: هنگامی که سربازان رشید اسلام کماندو های آمریکایی را اسیر کردند و آن ها ذلیلانه گریه می کردند وزیر دفاع آمریکا مرگ را برای خود بهتر از دیدن این صحنه عنوان کرد، این افتخار نیست؟

آیت الله طه محمدی در پایان تاکید کرد: به حمدالله با رهبری های داهیانه فرمانده معظم کل قوا ایران اسلامی تبدیل به یکی از قدرت های اصلی در منطقه و جهان شده است.

وی ادامه داد: هنگاهی که حضرت آقا می فرماید در زمینه دفاعی وسایلی ساخته ایم که آمریکا هم توانایی ساخت آن را ندارد باعث سربلندی و افتخار همه ایرانیان است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha