جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، وجود ۲ شهید محراب در تبریز را سند ولایت مداری و شهیدپروری ملت آذربایجان دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امام جمعه تبریز، در جلسه سیاست گذاری و برنامه ریزی بزرگداشت 13 آبان وسی و نهمین سالگرد شهادت اولین شهید محراب آیت الله قاضی طباطبایی با اشاره به حساسیت راهپیمایی 13 آبان امسال خاطرنشان کرد: موضع گیری آمریکا علیه ملت ایران در شرایط کنونی، اهمیت راهپیمایی 13 آبان را بیشتر کرده است، دشمنان حضور مردم ایران در راهپیمایی ها را کاملا رصد می کنند چرا که شکوه حضور ملت پاسخی قاطع به یاوه گویی های آنها خواهد بود.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تسخیرلانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در 13 آبان 1358 ابهت ظاهری و هيمنه خودساخته آمريكايی‌ ها را درجهان فرو ريخت، تصریح کرد: از این رو در کنار حضور دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی، پاسخ اقشار مختلف مردم به مواضع استکبار جهانی تماشایی خواهد بود.

وی با اشاره به ابعاد دشمنی های آمریکا علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران و توطئه های استکبار بعداز سقوط لانه جاسوسی این کشور هر روز ابعاد تازه ای به خود می گیرد و اکنون نیز با جنگ اقتصادی می خواهد مردم را به آرمان های نظام بدبین کنند اما مردم با بصیرت و آگاهی به این توطئه پاسخ خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری با اشاره به ابلاغ سند جامع تحقق تمدن نوین اسلامی، اذعان داشت: پیام رهبر معظم انقلاب در سند 50 ساله الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، پیام اقتدار انقلاب اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اعتماد به سرمایه های داخلی را از دیگر پیام های این سند عنوانو تاکید کرد: معظم له از نخبگان، دانشگاهیان و استادان حوزه خواست برای تو دهنی زدن به دشمن و ایجاد نا امیدی در آنها تلاش و برنامه دقیق داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی انقلاب اسلامی همت و تلاش شبانه روزی برای ارتقای خدمات به مردم افزایش یافت، تصریح کرد" در حوزه های مختلف شاهد بروز و ظهور استعدادها و گسترش موفقیت ها بوده ایم از این روز باید از هر فرصت برای تشریح کارنامه نظام استفاده شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تاکید کرد: تشریح خدمات نظام در بخش های مختلف، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، بهداشت و درمان، سازندگی و دیگر حوزه های علمی و فناوری بهترین جشن برای 40 سالگی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تبریز همچنین شهدا را اعتبار نظام دانست و خاطرنشان کرد: آیت الله شهید قاضی طباطبایی با لقب «خمینی آذربایجان» نقش برجسته ای در راهبری مردم برای مبارزه با طاغوت ایفا کرد و اقشار مختلف را برای حفظ امنیت شهر، جلوگیری از خروج اسلحه از پادگان ها و کنترل بازار و دانشگاهیان، بسیج کرد.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در پایان تاکید کرد : وجود 2 شهید محراب در تبریز سند ولایت مداری و شهیدپروری ملت آذربایجان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha