سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
زائران اربعین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان لرستان گفت: همایش عظیم اربعین حسینی نماد اتحاد و همبستگی آزادگان جهان و متعلق به همه حقیقت جویان عالم است.

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه در همایش مردمی پیاده روی اربعین حسینی همه آزادگان جهان همدل و یک صدا با هم با تبعیت از امام شهیدشان، عازم کربلا می شوند، گفت: این همایش مردمی نمادی از اتحاد و همبستگی امت اسلام و هم نوایی آزادگان و شیفتگان حقیقت است.

وی با بیان اینکه اربعین متعلق به همه حقیقت جویان است اظهار کرد: توطئه دشمنان اسلام هرگز نمی تواند بین امت اسلام جدایی و تفرقه بیاندازد و این وحدت هیچ گاه خدشه دار نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اربعین حسینی پیام های سیاسی و فرهنگی فراوانی برای جهانیان  دارد، خاطر نشان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی باشکوه ترین همایش استکبار ستیزی در جهان است که حقیقت جویان و آزادگان جهان هر ساله این همایش را با شکوه خاصی به نمایش خواهد گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین میناپور، عزت و اقتدار روز افزون مکتب سرخ امام حسین(ع) و تضعیف قدرت پوشالی استکبار را از دیگر پیام های همایش پیاده روی اربعین حسینی برشمرد.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha