سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان، زیارت اربعین حسینی را مانور بین‌‌المللی و بی‌سابقه جهان تشیع دانست و گفت: ایران و عراق دو کشور بزرگ، ثروتمند با پتانسیل بسیار قوی هستند که اگر متحد شوند دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه گذشته در دیدار با سردار اشتری، فرمانده نیروهای انتظامی کشور، با بیان اینکه زیارت اربعین یک مانور بین‌‌المللی و بی‌سابقه جهان تشیع است، گفت: راهپیمایی اربعین یک قدرت عظیمی برای شیعیان و ارادتمندان سید‌الشهدا(ع) به وجود آورده که خود سببی برای ایجاد انس و محبت میان دو کشور ایران و عراق شده است.

امام جمعه اهواز، تعامل دو جانبه ایران و عراق را یک پتانسیل و ظرفیت بالا برای تقابل با جهان کفر اعلام کرد و گفت: ایران و عراق دو کشور بزرگ، ثروتمند با پتانسیل بسیار قوی هستند که اگر متحد شوند، دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت و این دقیقاً استخوانی است که در گلوی آمریکا گیر کرده است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تأکید کرد: ما معنویت و پتانسیل بزرگی به‌واسطه ائمه معصومین در کشور ایران و عراق داریم که هیچ قدرتی به گرد آن نخواهند رسید.

وی با اشاره به امنیت کشور بیان کرد: نیروی انتظامی خدمتگزار زائران سیدالشهدا(ع) است که إن‌شاءالله خداوند متعال توفیق خدمتگزاری مخلصانه را به نیروهای انتظامی عنایت فرماید.

آیت الله موسوی جزایری، در پایان این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های پرنس نیروی انتظامی، با بیان اینکه زیارت اربعین یک مانور بین‌‌المللی و بی‌سابقه جامعه تشیع است، گفت: راهپیمایی اربعین یک قدرت عظیمی برای شیعیان و ارادتمندان سید‌الشهدا(ع) به وجود آورده که خود سببی برای ایجاد انس و محبت میان دو کشور ایران و عراق شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha